[Ziggo] Overstappen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:47
Ha,

In 2015 kreeg ik van Ziggo een aanbieding om over te stappen naar een voordeliger internet-tv abonnement.
Elk Ziggo abo lid die toen nog in bezit was van een kabel tv kon aan deze actie deelnemen.
Nu Ziggo geen diensten meer levert voor kabel tv en ik mijn tv de deur uit heb gegooid.
Kan ik net zo goed mijn abonnement veranderen. Ik had nog een beetje gehoopt dat Ziggo met een mooi aanbod kwam voor mensen die nog een kabel tv aansluiting hadden. Helaas, niet het geval.

Mijn Speedtest.nl kom ik op de volgende snelheden uit. Was getest om 23:00 uur.
Telefoonwifi op vliegtuig stand gezet.

Speedtest
Download: 25,83 Mb/s
Upload: 4,8 Mb/s
Reactietijd: 17

Zoals je kunt zien, zijn dit niet echt snelle snelheden. Het downloaden van grote bestanden gaat te langzaam. Ook betaal ik nu echt teveel voor wat ik krijg. 33,70 (internet met kabelTV).
Dit kan en moet minder. Ik wil niet meer dan 30 Euro per maand betalen. De snelheid moet echt veel hoger liggen.

Ik zou graag gebruik blijven willen maken van kabels/snoeren. En enkel voor mijn telefoon wil ik gebruik maken van Wifi. Liever geen Wifi ivm stralingen.
Kabels geven mij ook een stabielere internetverbindingen dan ADSL etc verbindingen.
De afstand van mijn huidige aansluiting en mijn pc is nog geen 1,5 meter. Dus haast geen signaal verlies.

Ik heb gebruik gemaakt van websites zoals Internetproviders vergelijkvers etc.
Daar kwam terecht dat ik alleen bij Ziggo terecht kan komen?!?
1# Klopt dit echt?

2# Als ik echt alleen uit Ziggo kan kiezen. Hoe zorg ik ervoor dat ik een mooie aanbieding krijg?
Wat kan ik het best wel of niet zeggen?

Ik heb netco-fpi gegevens ingevoerd.

Beschikbaarheid
Wat: Koper
Beschikbaarheid: Groen Vinkje
Distributiepunt(en): SDF

Technologie: Internet Snelheid
Koper/DSL: 107 Mbit/s
Bonded Koper/DSL: -

Wat: FttH
Beschikbaar: Rood Kruis

Technologie: Internet Snelheid
Fiber: -

Wat: Sneller Internet Buitengebied 4G
Beschikbaar: Rood Kruis

Uitvalredenen: Snelheid >1Mbps, Geen buitengebied

Geplande upgrades: geen voor de komende 2 maanden

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:28
Het kan sowieso niet dat je alleen bij Ziggo terecht kan want er is altijd een aansluitverplichting van KPN.
dus daar moet je ook terecht kunnen.. tenzij je geen eigen adres hebt en geen eigen aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-10 11:01
Als ik het goed begrijp en samenvat, wil je goedkoop internet.
Vul je gegevens eens in op de youfone website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
Hallo Noud,

als ik je verhaal zo lees neem je nu een aansluiting van ziggo af. Je speedtest geeft aan dat je 25/mb download behaald. bij ziggo kan je alleen 40\4 aansluiting afnemen of hoger volgens mij. Deze snelheden zal je in de meeste gevallen bijna contineu wel moeten kunnen halen. Mocht dit niet het geval zijn kan je hier samen met hulp van tweakers en indien nodig met ziggo misschien is naar kijken.

Wat ik niet begrijp in je verhaal is deze zin "Kabels geven mij ook een stabielere internetverbindingen dan ADSL etc verbindingen"

adsl verbindingen zijn ook kabels, Ziggo = coaxkabel en Adsl = via telefoniekabels.

Via de postcode check die je gedaan heb netco-fpi word aangegeven dat er via adsl een snelheid van 100down technisch mogelijk is.

Als je echt alleen via de coaxkabel internet wil zit je vast aan Ziggo op dit moment. Zij zijn de enige dit leveren via deze kabel.

Mocht je toch adsl ook willen overwegen dan kan je kijken wat verschillende aanbieders je dan kunnen leveren tegen een prijs lager dan 30 euro.

Heeveel abonnementen van adsl zullen 50\5 zijn welke dan maar 20% zullen zijn als je huidige aansluiting. en ik weet dan ook niet of dit de snelheid verbetering is die je zoek.

Hopelijk kan je hier wat mee en succes met je zoektocht.

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
noud schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 23:57:
Nu Ziggo geen diensten meer levert voor kabel tv en ik mijn tv de deur uit heb gegooid.
Dat had je niet hoeven doen. Bij Ziggo "krijg" je een DVB-C decoder zodat je TV werkt.
Nieuwe TV met DVB-C kan ook, dan heb je "niks" nodig van ziggo.

[ Voor 10% gewijzigd door DJMaze op 15-03-2019 10:30 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Speedtest op je telefoon is volledig afhankelijk van de wifi chip in je telefoon zelf. Die 40/4 haal je ws wel, maar niet met je telefoon en overige appratuur. Doe eens een speedtest met je bekabelde laptop ofzo :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 13:09
Waarschijnlijk heb je het goedkope abonnement van Ziggo wat 25/5 is uit mijn hoofd. Dat is een ander abonnement dan de abonnementen die via de website beschikbaar zijn. Scherper wordt het niet bij Ziggo (misschien dat je kan bellen dat je wil overstappen, dan zou het kunnen zijn dat je nog wat korting krijgt gedurende x maanden).

30 euro inclusief TV is volgens mij nergens haalbaar. Tele2 biedt bij ons bijv. voor 37 euro TV inclusief 60Mbps internet, goedkoper konden wij niet vinden via ADSL. Dat is dus wel een stuk sneller dan Ziggo. Je hebt dan echter geen kabel TV, waardoor je bij meerdere TV's een extra kastje moet huren. Bij Youfone zie je bijv. dat 50Mbps internet 29,50 kost, dan heb je nog geen TV. Dat kost 39 euro (4 maanden voor 20 euro).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Laatst online: 08-10 10:30
Wat ik vrijwel zeker weet, is dat je onder de 30 euro (gemiddeld gezien) niks meer kan krijgen.

Zelfs de goedkoopste budgetprovider met 100Mb/s internet zit al rond de 32,50. Zou je dat doen, dan ga je er op snelheid wel op voor uit. Met TV ook, als voetbal/sport je iets interesseert. F1 kijken zal dan via een andere manier moeten.

https://www.online.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-10 14:29
Ik zou als ik jou was gewoon blijven zitten. Betere prijs/kwaliteit verhouding ga je niet vinden. Tegenwoordig voldoen die abonnementen ook aan het combi voordeel met Vodafone, hoewel je denk ik wel TV Start moet hebben voor het eventuele extra zenderpakket.

Zelf heb ik het Voordeelpakket, zelfde snelheid maar met TV Start erbij met 3 smartcards. Kost 39,95.

Je behaalde snelheid is zeer netjes voor het pakket wat je afneemt, ze adverteren met 25 / 2,5.

https://www.ziggo.nl/aanbiedingen/15-euro/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 15:20
Speedtest
Serieus? Een speedtest over wifi?
Als je een speedtest wil doen dan pak je een bekabelde verbinding naar je modem en gebruik je een laptop/pc met een gigbit aansluiting.
Je zult dan zien dat je precies krijgt wat je betaald bij Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@noud Weet je wat de huidige prijzen zijn ? 40/4 internet en TV is iets van €48,- p/mnd. en een speedtest voer je bekabelt uit op je PC. Dat je deze snelheden haalt op je smartphone(via WiFi) is best goed te noemen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 23:41
Euh.. volgens mij heeft hij 25/2,5 uit de aanbieding van een aantal jaren terug en is er dus niets mis met zijn snelheid.
(Overigens, ja bekabeld Speedtest is beter en stabieler, maar ik haal hier thuis ook gewoon de maximale 400/40 via WiFi op mijn iPhone, maar dat terzijde).
Maar wat wil je nou @noud ? Alleen internet of internet en tv? (Ja, analoog is afgeschakeld waarschijnlijk maar als je een recente platte tv hebt kun je waarschijnlijk je zenders digitaal toevoegen of anders via ziggo een gratis box aanvragen omdat analoog eraf is.

Je vragen:
1. Nee, je hebt zelf al netco/fourstack gekopieerd, daar staat gewoon bij dat 107Mbit/s leverbaar is. Als je een telefoonaansluiting binnen krijgt kan er gewoon vvdsl geleverd worden (snelle recente versie van het oude adsl). Dat is net zo goed of beter als je ziggo lijn. Bijvoorbeeld via Tele2 60/10 voor 27-30 euro. Wel alleen internet, geen tv..
2. Bel ziggo en leg uit wat je wilt. Krijg je geen gehoor dan zeg je dat je overweegt om op te zeggen en over te stappen. Dan krijg je de afdeling retentie en die kunnen je iets aanbieden in de Trent van 3 maanden korting. Al betwijfel ik of ze veel doen bij jouw abonnement.. 33 euro is natuurlijk al erg weinig, kunt niet verwachten dat je daar dezelfde snelheid bij krijgt als wanneer je het dubbele betaald.. iets met een dubbeltje en eerste rang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bt1441
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2021
[quote]Dembar schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:09:
Hallo Noud,

als ik je verhaal zo lees neem je nu een aansluiting van ziggo af. Je speedtest geeft aan dat je 25/mb download behaald. bij ziggo kan je alleen 40\4 aansluiting afnemen of hoger volgens mij. D

Niet helemaal waar.
https://www.ziggo.nl/pakk...-62-20756&zxuserid=376199

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

De TS heeft het oude KabelTV met 45+ anloge of ongecodeerde digitale kanalen a 18,70 euro plus het goekope internet 25/2,5 (en telefonie) voor 15 euro per maand
(Zie het tientje vriendje topic op tweakers, alleen te verkrijgen met Kabel TV, niet meer met TV start. Ik heb degene met TV Start en daarmee smart cards, meer zenders, en voor totaal 40 euro per maand, dit is nu ook bekend als het voordeel pakket (link hier boven) en goedkoper als Alles in 1 Start, die laatste heeft sneller 40/4 internet voor totaal 50 euro)
De gemeten snelheid komt dus overeen met wat er geleverd moet worden.

Zonder de postcode van TS kunnen we verder alleen generiek advies geven. Op mijn postcode kan je bij o.a. Tele2, youfone en online terecht voor 30 euro voor alleen internet. Kijk anders een op andere sites als internetten.nl etc
…Nu Ziggo geen diensten meer levert voor kabel tv en ik mijn tv de deur uit heb gegooid.
dat doen ze nog steeds, als je tv alleen analoog signaal aan kan, krijg je 1x een decoder in bruikleen, dat is het aanbod van ziggo. Je kan ze ook kopen op marktplaats

En enkel voor mijn telefoon wil ik gebruik maken van Wifi. Liever geen Wifi ivm stralingen.
…Kabels geven mij ook een stabielere internetverbindingen dan ADSL etc verbindingen.
....
Zet je de wifi dan steeds uit en je telefoon steeds uit, want anders is er steeds straling....

Adsl is ook bekabeld, echter bedoel je dat je ethernet kabels hebt liggen. Die kan je bij Adsl ook gebruiken, als ze bij het isra punt uitkomen. Als je coax kabels hebt liggen is het een ander verhaal.
Vooral dat je zegt dat je afstand tussen je aanluting en pc 1,5 meter is, vermoed ik niet dat je naast de meterkast zit, maar naast een coax aansluting in je kamer. Adsl sluit je aan bij je isra punt, meestal in de meterkast. De rest overbrug je met (ethernet) kabels. Dus als je naar adsl wilt gaan moet je misschien wat kabels trekken....

Antwoord op 1# nee zeker omdat er adsl op je adres wordt aangeboden volgens netco-fpi. Echter zonder postcode/huisnr kan ik het niet voor je na gaan
2# bel ze en geef aan dat je wilt opzeggen, laat ziggo een aanbod doen. Echter ik vermoed dat je niet veel korting krijgt, dit is al budget.

Helaas zijn de prijzen voor vast internet vrij hoog geworden, in mijn ogen doordat er bijna geen concurentie is.
Het valt me nog mee dat men 100 mbs kan worden levert voor 30,50 door youfone op mijn adres, ze verwachten zelf 92 te kunnen leveren....

Als je goedkoper of sneller voor de zelfde prijs internet wilt zal naar kunnen gaan. Maar verdiep je eerst even goed wat dat betekent.

[ Voor 78% gewijzigd door jeanj op 16-03-2019 18:28 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
rdfeij schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:02:
Serieus? Een speedtest over wifi?
Als je een speedtest wil doen dan pak je een bekabelde verbinding naar je modem en gebruik je een laptop/pc met een gigbit aansluiting.
Je zult dan zien dat je precies krijgt wat je betaald bij Ziggo.
Ik haal hier via wifi 200mbps, en dat is precies wat ik krijg van ziggo...

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
ExiZTeNcE schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:39:
Euh.. volgens mij heeft hij 25/2,5 uit de aanbieding van een aantal jaren terug en is er dus niets mis met zijn snelheid.
(
Ziggo upgrade gewoon je verbinding mee als ze de standaard abbo's verhogen. Officieel hebben wij 50/5 maar zijn via 100/10, 120/12 nu meegeschoven naar 200/20 voor hetzelfde abonnement.
Dat TS dus nu boven de 25mbit uit komt is dus niet zo gek. Hij heeft het goedkoopste abonnement wat tegenwoordig 40/4 is.
DJMaze schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:53:
[...]

Ik haal hier via wifi 200mbps, en dat is precies wat ik krijg van ziggo...
Kan kloppen, maar dat ligt grotendeels aan welke wifi apparatuur je hebt, en hoeveel stoorbronnen er in de omgeving zitten. Een speedstest via wifi doen in hartje Amsterdam zal veel lager zitten dan op je vrijstaand huis in een buitenwijk....

[ Voor 28% gewijzigd door rdfeij op 17-03-2019 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
rdfeij schreef op zondag 17 maart 2019 @ 10:37:
[...]

Ziggo upgrade gewoon je verbinding mee als ze de standaard abbo's verhogen. Officieel hebben wij 50/5 maar zijn via 100/10, 120/12 nu meegeschoven naar 200/20 voor hetzelfde abonnement.
Dat TS dus nu boven de 25mbit uit komt is dus niet zo gek. Hij heeft het goedkoopste abonnement wat tegenwoordig 40/4 is.

[...]
Ziggo heeft helemaal niks geüpgrade, het abo is er nog gewoon en voor dat geld is 25mbit de snelheid.. link/abo is al een aantal keer genoemd in het topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
ExiZTeNcE schreef op zondag 17 maart 2019 @ 11:21:
[...]

Ziggo heeft helemaal niks geüpgrade, het abo is er nog gewoon en voor dat geld is 25mbit de snelheid.. link/abo is al een aantal keer genoemd in het topic
Zeker niet: quote TS:
Speedtest
Hij heeft dus al (ruim?) 4mbit upload. Als hij nog 25/2.5 gehad zou hebben kan hij nooit 4mbit upload halen. Het enige abbo waarbij je 4mbit upload haalt is het huidige 40/4
Ik (en vele anderen) liften al jaren mee op de verhogingen van Ziggo voor hetzelfde geld. Als jij dat niet bent dan ben je een uitzondering. Dat hij de 40mbit down niet haalt ligt aan zijn wifi en/of telefoon die niet sneller kan. Vandaar dat ik al aangaf om een bedrade test te doen. Deze is altijd betrouwbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
rdfeij schreef op zondag 17 maart 2019 @ 11:28:
[...]

Zeker niet: quote TS:

[...]

Hij heeft dus al (ruim?) 4mbit upload. Als hij nog 25/2.5 gehad zou hebben kan hij nooit 4mbit upload halen. Het enige abbo waarbij je 4mbit upload haalt is het huidige 40/4
Ik (en vele anderen) liften al jaren mee op de verhogingen van Ziggo voor hetzelfde geld. Als jij dat niet bent dan ben je een uitzondering. Dat hij de 40mbit down niet haalt ligt aan zijn wifi en/of telefoon die niet sneller kan. Vandaar dat ik al aangaf om een bedrade test te doen. Deze is altijd betrouwbaarder.
Zeker wel https://www.ziggo.nl/aanbiedingen/15-euro/

€15 + 18,70 = €33,70 precies wat TS betaald

Overigens is er nergens iets te vinden over de upload, dus die zou goed 4Mbit/s kunnen zijn inmiddels

[ Voor 6% gewijzigd door ExiZTeNcE op 17-03-2019 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Die upload zit inderdaad rond de 5Mbit bij het 25Mb pakket. Kom wel eens bij iemand die dezelfde snelheid heeft.

Misschien een "fout" van Ziggo in het voordeel van de klant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:32
Je had je TV niet de deur uit hoeven gooien, zoals gezegd had je een gratis decoder kunnen krijgen. Anywayz wil je gebruiken blijven maken van de coax hoef je niks te doen. Korting zit er ook niet in aangezien dit al een zeer voordelig abonnement is. Andere optie is ADSL (maar dat wil je niet?), via de telefoonlijn kun je dan puur een internetabonnement afsluiten, volgens mij heb je wel iets van 60/10Mb/s voor rond de 30 euro? Dat kun je verder prima zelf vergelijken en heb je ons niet voor nodig.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:47
Wacht, moment. Nu is er onduidelijkheid. Ik heb de Speedtest alleen over de bekabeling genomen en niet over de Wifi verbinding. Met de vliegtuigstand bedoel ik dat er op dat moment geen andere apparaten gebruikt maken van mijn internet.
Dembar schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:09:
Wat ik niet begrijp in je verhaal is deze zin "Kabels geven mij ook een stabielere internetverbindingen dan ADSL etc verbindingen"
Ik zie het nu ook. Ik dacht dat ADSL verbinding altijd de verbinding over de lucht (Wifi) was en niet via kabels. Wat stom, ik dacht het laatst het echt weer te gelezen hebben.
Daarom leek voor mij ADSL geen goede optie. Omdat Wifi verbinding niet altijd constant en stabiel zou zijn.

Mijn telefonieaansluiting zit aan de andere kant van de kamer. Dus als ik voor ADSL kies moet door heel mijn hoekige kamer een draad getrokken worden.
De tv aansluiting zit nog geen meter van mijn pc vandaan.

Elke significante verbetering in snelheid ben ik al blij. Dus alles dat hoger is dan 40\5

@DJMaze
Ik wil sowieso geen tv in mijn huis hebben. Daarom heb ik mijn oude tv de deur uitgezet. (Ik had nog eentje met zo’n grote toeter staan).

@The Eagle , @rdfeij @Hackus
Mijn speedtest ging over mijn (bekabeld) desktop en niet over mijn mobiele telefoon.

@Arjan90 Arjan90
Klopt, heb de 25/5 abonnement. Ik hoef ook alleen een internet abo af te sluiten omdat ik geen gebruik ga maken van mijn tv. Daar heb ik uitzending gemist voor.

@krakendmodem @Hugo__Boss
Die 30 Euro per jaar (2,50*12) kan ik net mee leven, maar is toch weer 30 Euro. Ik download met Spotnet (Eweka) zo’n 2,7/2,9 m/sec. Bestanden van 15 GB ben ik wel even zoet mee als ik deze volledig binnen heb gehaald. Daarom wil ik een snellere verbinding hebben.
Tv kijken doe ik dus niet meer en sport interesseert mij al he-le-maal niet ;).

OnlineNL provider gebruikte ik vroeger maar ben toen overgestapt naar een andere provider.
OnlineNL was toen niet altijd even stabiel.

@ExiZTeNcE
Als het goed is heb ik de 25/5 abo en niet de 25/2,5.
Zoals ik al hierboven aangaf, is internet belangrijk. En hoef ik geen tv abo af te sluiten.
Ik heb al jaren ADSL en Kabel verkeert geïnterpreteerd. Dacht dat ADSL een Wifi verbinding was en Kabel over de ‘kabel’.

Ik zal deze week met mijn commerciële denkwijze (niet dus) Ziggo bellen. Overstappen op een andere provider klinkt beter.
Al moet dan helaas een lang snoer van mijn ene kamer naar de andere getrokken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Goedkoper ga je het gewoon niet vinden. Of je moet met 4G aan de slag willen gaan, maar dan is het maar net of Tele2 (de goedkoopste onder de 30 euro)voldoende 4G dekking heeft op je adres, en of je daar 25 euro voor wil betalen.

Of je neemt een tele2 60/10 verbinding. Voor vrijwel hetzelfde geld bij Ziggo heb je een 2,5x snellere verbinding. (1e jaar 27 euro).

Wij betalen voor alleen internet al 40 euro per maand (KPN 50/10 lijntje). En voor televisie ook nog een 30 euro per maand. Je bent dus echt niet duur uit :P

[ Voor 18% gewijzigd door krakendmodem op 19-03-2019 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

noud schreef op maandag 18 maart 2019 @ 23:21:
[...]
Mijn telefonieaansluiting zit aan de andere kant van de kamer. Dus als ik voor ADSL kies moet door heel mijn hoekige kamer een draad getrokken worden.
De tv aansluiting zit nog geen meter van mijn pc vandaan.
….
Al moet dan helaas een lang snoer van mijn ene kamer naar de andere getrokken worden.
Houd er rekening meer dat voor de beste kwaliteit/snelheid je het modem in de op het isra punt aansluit (mogelijk in de meterkast) en dan vandaar een ethernet kabel trekt. Ook is het mogelijk de coax kabel te gebruiken (zoek op moca, niet goedkoop)

Ik zeg niet dat het niet gaat werken als de aansluiting in je kamer niet je isra punt is, maar je wilt de beste snelheid, dus dan aansluiten bij het isra punt.....

Everything is better with Bluetooth

Pagina: 1