Ha,
In 2015 kreeg ik van Ziggo een aanbieding om over te stappen naar een voordeliger internet-tv abonnement.
Elk Ziggo abo lid die toen nog in bezit was van een kabel tv kon aan deze actie deelnemen.
Nu Ziggo geen diensten meer levert voor kabel tv en ik mijn tv de deur uit heb gegooid.
Kan ik net zo goed mijn abonnement veranderen. Ik had nog een beetje gehoopt dat Ziggo met een mooi aanbod kwam voor mensen die nog een kabel tv aansluiting hadden. Helaas, niet het geval.
Mijn Speedtest.nl kom ik op de volgende snelheden uit. Was getest om 23:00 uur.
Telefoonwifi op vliegtuig stand gezet.
Speedtest
Download: 25,83 Mb/s
Upload: 4,8 Mb/s
Reactietijd: 17
Zoals je kunt zien, zijn dit niet echt snelle snelheden. Het downloaden van grote bestanden gaat te langzaam. Ook betaal ik nu echt teveel voor wat ik krijg. 33,70 (internet met kabelTV).
Dit kan en moet minder. Ik wil niet meer dan 30 Euro per maand betalen. De snelheid moet echt veel hoger liggen.
Ik zou graag gebruik blijven willen maken van kabels/snoeren. En enkel voor mijn telefoon wil ik gebruik maken van Wifi. Liever geen Wifi ivm stralingen.
Kabels geven mij ook een stabielere internetverbindingen dan ADSL etc verbindingen.
De afstand van mijn huidige aansluiting en mijn pc is nog geen 1,5 meter. Dus haast geen signaal verlies.
Ik heb gebruik gemaakt van websites zoals Internetproviders vergelijkvers etc.
Daar kwam terecht dat ik alleen bij Ziggo terecht kan komen?!?
1# Klopt dit echt?
2# Als ik echt alleen uit Ziggo kan kiezen. Hoe zorg ik ervoor dat ik een mooie aanbieding krijg?
Wat kan ik het best wel of niet zeggen?
Ik heb netco-fpi gegevens ingevoerd.
Beschikbaarheid
Wat: Koper
Beschikbaarheid: Groen Vinkje
Distributiepunt(en): SDF
Technologie: Internet Snelheid
Koper/DSL: 107 Mbit/s
Bonded Koper/DSL: -
Wat: FttH
Beschikbaar: Rood Kruis
Fiber: -
Wat: Sneller Internet Buitengebied 4G
Uitvalredenen: Snelheid >1Mbps, Geen buitengebied
Geplande upgrades: geen voor de komende 2 maanden
In 2015 kreeg ik van Ziggo een aanbieding om over te stappen naar een voordeliger internet-tv abonnement.
Elk Ziggo abo lid die toen nog in bezit was van een kabel tv kon aan deze actie deelnemen.
Nu Ziggo geen diensten meer levert voor kabel tv en ik mijn tv de deur uit heb gegooid.
Kan ik net zo goed mijn abonnement veranderen. Ik had nog een beetje gehoopt dat Ziggo met een mooi aanbod kwam voor mensen die nog een kabel tv aansluiting hadden. Helaas, niet het geval.
Mijn Speedtest.nl kom ik op de volgende snelheden uit. Was getest om 23:00 uur.
Telefoonwifi op vliegtuig stand gezet.
Speedtest
Download: 25,83 Mb/s
Upload: 4,8 Mb/s
Reactietijd: 17
Zoals je kunt zien, zijn dit niet echt snelle snelheden. Het downloaden van grote bestanden gaat te langzaam. Ook betaal ik nu echt teveel voor wat ik krijg. 33,70 (internet met kabelTV).
Dit kan en moet minder. Ik wil niet meer dan 30 Euro per maand betalen. De snelheid moet echt veel hoger liggen.
Ik zou graag gebruik blijven willen maken van kabels/snoeren. En enkel voor mijn telefoon wil ik gebruik maken van Wifi. Liever geen Wifi ivm stralingen.
Kabels geven mij ook een stabielere internetverbindingen dan ADSL etc verbindingen.
De afstand van mijn huidige aansluiting en mijn pc is nog geen 1,5 meter. Dus haast geen signaal verlies.
Ik heb gebruik gemaakt van websites zoals Internetproviders vergelijkvers etc.
Daar kwam terecht dat ik alleen bij Ziggo terecht kan komen?!?
1# Klopt dit echt?
2# Als ik echt alleen uit Ziggo kan kiezen. Hoe zorg ik ervoor dat ik een mooie aanbieding krijg?
Wat kan ik het best wel of niet zeggen?
Ik heb netco-fpi gegevens ingevoerd.
Beschikbaarheid
Wat: Koper
Beschikbaarheid: Groen Vinkje
Distributiepunt(en): SDF
Koper/DSL: 107 Mbit/s
Bonded Koper/DSL: -
Wat: FttH