Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen voor een lange tijd, maar ook op programmeren, gewoon een all round beast
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 is echt de top met alles er bij
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is een beetje ja en nee zal het hier onder zo wat beter uitleggen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Gigabyte vind ik zelf wel een heel fijn merk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt gewoon dat die stabiel is
Ga je overklokken?
Zeker, waarom zou je anders een 2700 kopen
Wat verwacht je van ons?
Oké waarvoor ik jullie nodig heb is ik heb vandaag wat producten gekocht bij de Saturn, een RTX 2080 blower(zelfde als in wenslijst(geld ook voor volgende spullen)) voor 590 euro, een ryzen 2700 voor 229 euro. Een FRACTAL DESIGN Meshify C voor 69 euro en een CORSAIR CX650M voor 67 euro. Zitten hier domme aankopen bij? Zoja ik kan ze nog terug brengen.
Ik twijfel zelf of de RTX 2080 blower van zotac voor 590 wel een goede deal is, want de cooling zal er wel slecht van zijn? en voor 50 euro meer heb ik een dual fan. Ook twijfel ik of de CORSAIR CX650M een goede keuze is. Voor de rest zou ik het lief vinden als jullie nog misschien wat zeggen dat beter kan aan me build
Het liefst zou ik de blower halen en misschien modden. Maar weet niet of dit dom is?
Gamen voor een lange tijd, maar ook op programmeren, gewoon een all round beast
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 is echt de top met alles er bij
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is een beetje ja en nee zal het hier onder zo wat beter uitleggen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700 Wraith Boxed | € 263,01 | € 263,01 |
| 1 | Gigabyte X470 Aorus Ultra Gaming | € 123,95 | € 123,95 |
| 1 | Zotac GeForce RTX 2080 Blower | € 697,- | € 697,- |
| 1 | Fractal Design Meshify C - TG | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 85,50 | € 85,50 |
| 1 | Corsair CX650M | € 78,88 | € 78,88 |
| 1 | Intel 660p 1TB | € 118,- | € 118,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.486,23 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Gigabyte vind ik zelf wel een heel fijn merk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt gewoon dat die stabiel is
Ga je overklokken?
Zeker, waarom zou je anders een 2700 kopen
Wat verwacht je van ons?
Oké waarvoor ik jullie nodig heb is ik heb vandaag wat producten gekocht bij de Saturn, een RTX 2080 blower(zelfde als in wenslijst(geld ook voor volgende spullen)) voor 590 euro, een ryzen 2700 voor 229 euro. Een FRACTAL DESIGN Meshify C voor 69 euro en een CORSAIR CX650M voor 67 euro. Zitten hier domme aankopen bij? Zoja ik kan ze nog terug brengen.
Ik twijfel zelf of de RTX 2080 blower van zotac voor 590 wel een goede deal is, want de cooling zal er wel slecht van zijn? en voor 50 euro meer heb ik een dual fan. Ook twijfel ik of de CORSAIR CX650M een goede keuze is. Voor de rest zou ik het lief vinden als jullie nog misschien wat zeggen dat beter kan aan me build
Het liefst zou ik de blower halen en misschien modden. Maar weet niet of dit dom is?