Goede case for top mount radiator.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Robi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:13
Hallo. Ik ben opzoek naar een nieuwe case omdat mijn 1080 Ti FE erg warm wordt sinds ik een Corsair hydro h100i pro radiator aan de voorkant als intake heb. Nu zoek ik dus een case waarbij ik de radiator aan de bovenkant als exhaust kan monteren. Ik heb zelf al rond gekeken maar vindt het moeilijk om de juiste te vinden :/ . Kwa prijs graag onder de €200

Alle reacties

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-01 22:33
Zonder op zoek te gaan naar een case (lastig vanaf gsm), kan ik je wel adviseren om te proberen zoveel mogelijk los te koppelen.
Hoe bedoel ik dit? Nou probeer grote hitte bronnen hun eigen uitgang te geven en niet nog secundaire functies te geven. De radiator als uitgang klinkt leuk, maar gaat extra hitte opnemen vanuit je kast en dus slechter functioneren.

Ideaal is dus een kast waar je onderin lucht aanzuigt, deze door de kast blaast en weer bovenin naar buiten doet. Dit alles puur en alleen met standaard ventilatoren (geen PSU, radiator, etc.).
PSU en radiator elke een eigen uitgang naar buiten, weg uit de airflow dus ergens onderin.

Hopelijk is het een beetje duidelijk wat ik probeer te schetsen.

Voorbeeld 1
Voorbeeld 2
Filmpje met uitleg

Edit: vooral het filmpje lijkt mij een perfecte uitleg te geven, maar heb het alleen een beetje doorheen gescrolled O-)

[ Voor 19% gewijzigd door Postman op 14-03-2019 20:19 ]

Verwijderd

Corsair air 540... Heerlijke kast.