Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
niet mobile cpu zal wel meer stroom zuigen (duhh )
,
BTW, schitzofreen (OID) nergens gegvens van je te vinden ik vroeg me namelijk af wat iemand die naar school gaat met een laptoppie moet
BTW, schitzofreen (OID) nergens gegvens van je te vinden ik vroeg me namelijk af wat iemand die naar school gaat met een laptoppie moet
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
volgens mij is dat ook het merk van die Laptops van de Lidl en Aldi.
verkocht Aldi niet een Medion pc? (zal wel hetzelfde zijn)
hebbie ook een link oid waar je de specs en een plaatje kan zien?
verkocht Aldi niet een Medion pc? (zal wel hetzelfde zijn)
hebbie ook een link oid waar je de specs en een plaatje kan zien?
WOW!!! Geile bak man, is die van jou?? (die S2?)Op dinsdag 24 juli 2001 23:45 schreef Audi_S2 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met promedion notebooks? Die dingen kan je krijgen bij XS2.
Bijvoorbeeld de 2700c
De specs en prijzen klinken in iedergeval goed. Geen mobile processor maakt dat iets uit? en een Sis chipset voor de VGA met tv-out. Zit ook nog eens firewire op. Ik wil er win2000 op draaien en films kijken op de tv Fullscreen. En natuurlijk voor m'n werk en school.
In 1 woord: ROTZOOI....
We hebben er hier 1 gehad en daar hebben we 5 keer het scherm van moeten vervangen.
We hebben er hier 1 gehad en daar hebben we 5 keer het scherm van moeten vervangen.
"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981
De site van xs2 is tijdelijk onder constructie. Deze heb ik wel gevonden.
Ik kan via m'n werk aan die dingen komen voor inkoop plus btw. Dus een stuk goedkoper.
http://www.mogpc.nl/producten/prom2700c.htm
Heeft iemand ervaring met die Sis chipset?
En als ik er drie jaar onsite bij neem zullen de 'kinderziektes'er wel uit zijn.
Ik kan via m'n werk aan die dingen komen voor inkoop plus btw. Dus een stuk goedkoper.
http://www.mogpc.nl/producten/prom2700c.htm
Heeft iemand ervaring met die Sis chipset?
En als ik er drie jaar onsite bij neem zullen de 'kinderziektes'er wel uit zijn.
ik vind idd die Prijs wel beetje hoog.
Hier heb je voor 4900 een P3 1000mhz notebook (is een winkel bij mij in de buurt)
ook eigenmerk maar dat zijn wel goeie Laptops. meende dat dat ook iets van Promedion zijn (alleen dan met een Troelstra Stickertje erop).
Vriend van me heeft er ook 1 en die werkt perfect, al een 3/4 jaar, nooit problemen mee gehad.
Hier heb je voor 4900 een P3 1000mhz notebook (is een winkel bij mij in de buurt)
ook eigenmerk maar dat zijn wel goeie Laptops. meende dat dat ook iets van Promedion zijn (alleen dan met een Troelstra Stickertje erop).
Vriend van me heeft er ook 1 en die werkt perfect, al een 3/4 jaar, nooit problemen mee gehad.
idd NIET kopen omdat er een gewone CPU inzit, conclusie vreet stroom, vreet je batterij en wordt warm.
koop dan een Dell
koop dan een Dell
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ja, die dingen hebben Ni-Mh accu die gaan dus niet lang mee. Hooguit een uurtje ofzo
die van mijn maat draait makkelijk iets van 2,5 a 3 uur.... maar das dan ook een P3 700
tja als je echt goed wilt koop je een dell ofzow maar dan betaal je dr ook wel wat meer voor.....
tja als je echt goed wilt koop je een dell ofzow maar dan betaal je dr ook wel wat meer voor.....
Pagina: 1