Hoi @Koekiemonsterr.
Ik wil graag een beter voorstel doen voor deze drie zinnen:
Is de "er" hier nodig (zelf toegevoegd)?
Ik wil graag een beter voorstel doen voor deze drie zinnen:
Het voelt dubbelop om tweemaal Exynos 7904 te noemen zo dicht bij elkaar. Verder lijkt het alsof deze alinea in meerdere iteraties is geschreven en daarom onsamenhangend.De Galaxy Tab A die Samsung later deze maand in Nederland op de markt brengt kwam eerder al uit in Duitsland. Samsung meldt niet wat voor soc in de tablet zit, maar waarschijnlijk gaat het om dezelfde Exynos 7904-processor die ook in de in Duitsland uitgebrachte Tab A zit. De fabrikant spreekt over een octacore-processor met zes kernen die draaien op 1,6GHz en twee op 1,8GHz; deze specificaties komen overeen met die van de Exynos 7904.
nieuws: Samsung brengt budgettablet Galaxy Tab A 10.1 uit voor 209 euro
Ik heb het naar mijn idee logischer geschreven met bovendien een link naar de Samsung site voor de specs.De Galaxy Tab A verschijnt later deze maand in Nederland op de markt. Samsung meldt niet wat voor soc er in de tablet zit, maar spreekt over een octacore-processor met zes kernen die draaien op 1,6GHz en twee op 1,8GHz. Deze specificaties komen overeen met die van de Exynos 7904 die ook in de in reeds Duitsland uitgebrachte Tab A zit.
Is de "er" hier nodig (zelf toegevoegd)?