Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Ik wil graag automatisch een image installeren.

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views

Vraag

• TURBOTURBINE
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-01-2021
Ik heb software voor een frequentie response analyzer, dit is alleen een 15 dagen volledig werkende demo.
Ik zou graag het hele besturings systeem met software opnieuw willen installeren vanaf een image.
Ik heb de keuze uit twee programma's een voor 2000/xp en een ander voor latere windows versies.
Wie kan bij beetje helpen, ik ben u dankbaar, ik zoek dus eigenlijk een programma daarvoor die dat automatisch kan of anders met paar klikken.
Dank u

Alle reacties

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:15
De simpelste oplossing is om de demo te vervangen door de echte versie, of andere software te zoeken die hetzelfde doet en geen tijdslimiet heeft.

Je computer iedere twee weken opnieuw installeren neigt wel erg naar beveiliging omzeilen of 'illegaal' (niet volgens de Terms of Service) gebruik van de software, en daar gaan we je op Tweakers.net niet mee helpen...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Paul schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 16:59:
en daar gaan we je op Tweakers.net niet mee helpen...
En daarmee gaat dit topic dus op slot.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.