Nieuwe videokaart kopen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een vraagje ik wil een nieuwe videokaart kopen maar is deze een goede om Fortnite op hoge fps te spelen en te streamen ofzo ik wil ik 1080 spelen maar als het kan 4k want mijn tv is 3840*2160 is deze video kaart hier goed voor ?Gigabyte Nvidia Geforce GTX 1070Ti Windforce 8gb

Dit zit in mijn pc:
Geforce gtx 1050 voeding 180 watt heb net een nieuwe voeding gekocht 550 watt processor i7 7700k en 16gb ram

Mijn budget €200 deze videokaart komt van marktplaats raden jullie mij deze aan?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:25

br00ky

Moderator Harde Waren
Alright, inmiddels heb je het goede subforum gevonden. Nu nog je volledig specs. Wat ik mis is je moederbord en het merk en type voeding bijvoorbeeld.

En wil je nu streamen of niet? Want "ofzo" is niet heel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Moederbord weet ik niet. Ik wil gaan streamen maar dat is bijzaak.
Merk van voeding is cooler master.

Raad je het mij aan?

Ik ga nu even opzoek naar mn moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 16:40:
Hallo ik heb een vraagje ik wil een nieuwe videokaart kopen maar is deze een goede om Fortnite op hoge fps te spelen en te streamen ofzo ik wil ik 1080 spelen maar als het kan 4k want mijn tv is 3840*2160 is deze video kaart hier goed voor ?Gigabyte Nvidia Geforce GTX 1070Ti Windforce 8gb

Dit zit in mijn pc:
Geforce gtx 1050 voeding 180 watt heb net een nieuwe voeding gekocht 550 watt processor i7 7700k en 16gb ram

Mijn budget €200 deze videokaart komt van marktplaats raden jullie mij deze aan?
Pas op met wat je koopt op Marktplaats !
Een GTX1070Ti voor €200,- is erg goedkoop. (bij zoiets gaan mijn radars al aan)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ow oke. Hoe kan ik een screenshot sturen misschien ziet het er wel goed uit? De Video kaart. En wat raad je mij anders aan voor €200 of minder natuurlijk😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Kan best een prima videokaart zijn, maar wat Hackus bedoelt, pas op. Als iets erg goedkoop is zou ik vooral er heen gaan en hem werkend willen zien zodat je geen gaar exemplaar koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:38
Tenzij je die 1070 Ti gaat ophalen, werkend kan zien en kan testen (met iemand die er verstand van heeft!) zou ik er ver vandaan blijven. Het klinkt als too Good to be true. Ze gaan normaal voor 50-100 euro meer. Minstens.

Een 1070 moet met goed zoeken mogelijk zijn 2e hands, anders een 580 / 1060. Kijk op Vraag & Aanbod hier

(Ook die zou ik voor het geld lekker gaan ophalen..)

[ Voor 12% gewijzigd door Nat-Water op 14-03-2019 16:54 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, degene van marktplaats woont heel dichtbij dus ik kan langs gaan met mijn pc. Maar ja hoe test ik of alles goed werkt is daar een programma voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 12:16
Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 16:55:
Oke, degene van marktplaats woont heel dichtbij dus ik kan langs gaan met mijn pc. Maar ja hoe test ik of alles goed werkt is daar een programma voor?
Furmark en anders gewoon een potje cod of battefield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd Een GTX1070Ti is meer geld waard dan €200,-, dus is het vreemd dat iemand het zo goedkoop verhandelt.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dus eigenlijk kan ik het wel doen alleen er zit een risico aan. Maar ja ik vind het ook al raar voor zo goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Tweedehands is altijd een zeker risico, maar het kan ook best legitiem zijn. Zo was er een aantal jaar geleden een particuliere bitcoinfarm die er mee kapte. Er kwamen toen letterlijk tientallen high end videokaarten in de V&A die fors onder de tweedehands prijs lagen. De recensies bij die persoon waren bijna allemaal positief, dus dat bleek prima te vertrouwen.

Prijs kan een indicatie zijn dat het niet in de haak is, maar het hóeft niet.
Pagina: 1