Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep1987
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 14-03-2019
Mijn vraag

Hallo allemaal.
Wij gebruiken thuis nu +/- een half jaar onze combinatie google home en ics-2000.
Alles werkt prima, bediening in app. en dergelijke.
Echter vanaf het begin, kan mijn vriendin de klik-aan-klik-uit apparaten niet bedienen.
Bij mi werkt dit prima, maar mijn vriendin krijgt het antwoord "Het lijkt erop dat klik-aan-klik-uit op dit moment niet beschikbaar is".

Nadat ik in de google home app van mijn vriendin "Voice Match" opnieuw heb ingesteld, heeft het één keer gewerkt. Daarna ook nooit meer.

In mijn app staat haar account toegevoegd, reeds vanaf het begin.

Heeft iemand hier eerder problemen mee gehad? eventueel zelfde ervaring en dit dan ook op kunnen lossen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Heeft dus eenmalig gewerkt nadat ik voicematch in de google home app op telefoon partner opnieuw heb ingesteld.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too_Wilt
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-08 23:39
Ik heb een zelfde probleem met “smart life” schakelaars. Als ik zelf de opdracht geef gaat het prima, als mijn vrouw zegt “doe lampen woonkamer uit” zegt de Google Home “drie apparaten zijn niet beschikbaar”. Ze is lid van mijn home, zelfs als beheerder. Ook mijn zoons hebben het zelfde probleem. Het heeft in het begin even gewerkt voor mijn jongste zoon, voordat zijn stem was aangeleerd... Geen idee wat ik hiermee moet.

edit
Mijn zoon heeft de voicematch ongedaan gemaakt, en nu reageert de Home weer gewoon. Strange...

[ Voor 11% gewijzigd door Too_Wilt op 18-03-2019 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjoris
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 25-11-2023
Toevallig iemand een echte oplossing gevonden? Ik loop nu tegen exact hetzelfde probleem aan.