Tracking van Wish

Pagina: 1
Acties:
  • 455 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:04
Omdat ik wat kleine spulletjes nodig had, en na wat tips van vrienden toch maar eens een paar dingen bij Wish besteld.
Prijzen zijn belachelijk laag, en zelfs met verzendkosten blijft het meestal een goede deal.

Van de 7 artikels die ik kocht (in 3 keer) zijn er nu 2 toegekomen na ca 2-3 weken tijd.
Wat me opvalt is dat de tracking van Wish helemaal niet accuraat is. Zelfs de spullen die al afgeleverd zijn staan nog in transit ergens tussen China en hier.
Als ik ze dan ga tracken bij de belgische post, dan staat daar dat het pakket nog in behandeling is, terwijl het al in mijn bus zat.

Eén artikel bewoog niet meer sinds 17/2, en als ik hierover een mailtje doe naar de helpdesk, dan zeggen ze eigenlijk gewoon ... wachten, we weten het zelf niet.

Kortom, de tracking schijnt een beetje te werken tot het in China in een container gegooid wordt, en dan is het gedaan. in EU is de tracking waardeloos.

Wat is jullie ervaring?

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 11:36

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:04
Tracking vanuit China is over het algemeen gewoon bagger, zeker van Wish. Het enige wat je kan doen is wachten. ( maar dat hoort ook wel een beetje bij de China experience. :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:39
Normaal gesproken kan het wel tot 2 maanden duren vanaf het moment dat de verkoper het verstuurd heeft.
Als je het dan nog niet binnen hebt zou je toch een mogelijkheid moeten hebben om je geld terug te krijgen.
De tracking van vooral kleine en goedkope waren zijn waardeloos.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-04 16:57
Heb zelf via Wish iets besteld wat ik na 2 maanden op gaf en t niet meer binnen zou komen. Kreeg 2 maanden later een cadeautje op de mat. totaal 4 maanden geduurd maar wel geleverd

☻/ Please consider the environment before printing anything
/▌
/ \ <-- This is Bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien de overlap met China-shopping levertijdentopic en het niet de bedoeling is om naar ervaringen te vragen, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.