Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamer15
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-09 14:31
Beste tweakers,

Een tijdje heb ik al last van niet werkende keys. De Numpad-9, l-key en down-arrow-key.

Ik vroeg me af waarom? Toen heb de laptop open gemaakt en bij de keyboard ribbon vond ik alsvolgt:Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/FK6XcJc1/MSI-laptop-Motherboard.jpg

lijkt verbrand en ik dacht zal dit het zijn?

De laptop die ik gebruik is de msi-gp72mvr-7rfx-498nl
Ik heb de koelpasta veranderd samen met de HDD en een extra RAM 8gb ddr4 2400mhz stickje toegevoegd.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

[ Voor 6% gewijzigd door Tamer15 op 14-03-2019 10:45 ]

T. Kersten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleijn1985
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-09 13:12
heb je ondertussen al een USB keyboard aangelosten, en werkt dit wel goed?

Soms zit de kabel ietwat scheef in de connector in het moederbord, en helpt het als je deze weer opnieuw aansluit.

Werkt dit ook niet; dan moet je waarschijnlijk je laptop onder garantie aanbieden bij MSI
https://www.msi.com/page/warranty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamer15
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-09 14:31
Bedankt voor het reageren!

Ja ik heb een usb keyboard aangesloten en dat werkt goed.
Ik heb ook al naar de kabel gekeken en die zit er ook goed in.

De garantie is geen probleem die heb ik en kan ik doen.
Het probleem is hoelang het duurt voordat ik de laptop terug in mij handen heb.

Ik vroeg me af als er andere mogelijkheden zijn.

T. Kersten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:38

The Eagle

I wear my sunglasses at night

OK, dan zit het dus in het laptop keyboard zelf. Dat ook al eens gewoon schoongemaakt? Kan zijn dat er iets onder zit. Zo niet idd garantiegevalletje.

En idd, dat kost tijd en dan zit je zonder :)
Misschien heb je dat niet in de gaten gehad, maar dat is je eigen keuze geweest: je koopt een apparaat met een bepaalde garantie. Als jij bij een producent als Dell iets koopt kun je ook next business day garantie bijkopen; sturen ze een monteur met een onderdeel die het komt vervangen. Kost uiteraard wel wat extra. Bij de aanschaf heb je hier niet voor gekozen (weet niet of MSI het uberhaupt aanbiedt, maar aangenomen dat) of heb je daar niet op gelet. kan allemaal. Either way: dingen versturen kost nu eenmaal tijd en reparatie ook.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 11:03
even voor de duidelijkheid; je hebt last van een niet werkend toetsenbord vanaf het moment dat je zelf je laptop open gehad hebt?

sowieso; lintkabeltje even opnieuw loshalen en vastzetten, komt nogal precies.

[ Voor 24% gewijzigd door Tens op 27-03-2019 11:22 ]

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor