Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bluetooth muis wil niet pairen

Pagina: 1
Acties:

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 00:04

EMP

Krulloos!

Topicstarter
In mijn nieuwe laptop zitten nog maar 2 USB poorten, en aangezien ik niet standaard 50% van de poorten in gebruik wil hebben voor alleen mijn muis (dongle), dacht ik, laat ik eens een Bluetooth muis proberen.

Dus voor een enorm bedrag bij oom Ali een Bluetooth 3.0 muis aangeschaft.

Na een lange wachttijd eindelijk binnen gekregen, batterijen er in, en gaan. Het oog aan de onderkant is nog voorzien van rode LED, en werkt op het eerste gezicht goed, echter wil hij niet in pairing mode gaan (er zou dan een blauwe LED te zien moeten zijn, maar hij blijft alleen rood).

Volgens de handleiding moet ik de linker, rechter muisknop en scrollwheel tegelijk indrukken en dan de muis aanzetten, en na 3-5 seconden de knoppen loslaten. Dit heb ik meermaals geprobeerd, ook met alleen de twee muisknoppen, of de DPI knop i.p.v. het scrollwheel, en de knoppencombinatie indrukken terwijl hij al aan staat.

Helaas werkt het allemaal niet. De muis gaat niet in pairing mode, en is niet zichtbaar op de laptop, een iPhone SE of een Samsung Galaxy S6 telefoon. Andere Bluetooth devices zijn prima zichtbaar op alle drie de devices.

Ik ben in contact met de verkoper, maar dat contact gaat moeizaam (gebrekkig Engels etc.)

Nu kostte de muis ook weinig natuurlijk, en als hij dood is, then so be it, maar we zitten op Tweakers, en ik hoop hem toch aan de praat te krijgen op een of andere manier.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit knaagdier in contact met de laptop kunnen krijgen?

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.