Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Zoals de meeste "anciens" onder jullie weten, ben ik een tijdje uit de running geweest, nog steeds eigenlijk, door verschillende redenen. De meeste issues zijn ondertussen zo'n beetje aangepakt en ik ben klaar om op middellange termijn terug aan de slag te gaan (zeg binnen een half jaartje tot een jaartje of zo, geen haast).

Ik ben "gestrand" bij 11g, DBA taken, Forms en Reports development. Zou graag binnen de Oracle DBA/development markt blijven, is wat nu eenmaal graag doe. Deze keer graag bij een iets grotere onderneming, heb het wel gehad met kleine familiebedrijfjes.

Hoe is de markt ondertussen geëvolueerd? Waar zouden jullie aanraden dat ik mijn accenten leg bij mijn zoektocht naar wat nieuwe dingen om te bestuderen en OraVM gewijs uit te testen?

Alvast dank!

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:47

drooger

Falen is ook een kunst.

(jarig!)
De meeste partijen met een 11g Database zullen tegenwoordig wel gemigreerd zijn of bezig met migreren naar 12c of naar de Oracle Database Cloud Service.

De concurrentie van niet-Oracle databases, zeker als je (hybride) cloud-omgevingen hebt, is ook aardig toegenomen.

Ik zou beginnen met leren wat er nieuw is met 12c en wat de (Oracle) cloud te bieden heeft.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice