Zoals de meeste "anciens" onder jullie weten, ben ik een tijdje uit de running geweest, nog steeds eigenlijk, door verschillende redenen. De meeste issues zijn ondertussen zo'n beetje aangepakt en ik ben klaar om op middellange termijn terug aan de slag te gaan (zeg binnen een half jaartje tot een jaartje of zo, geen haast).
Ik ben "gestrand" bij 11g, DBA taken, Forms en Reports development. Zou graag binnen de Oracle DBA/development markt blijven, is wat nu eenmaal graag doe. Deze keer graag bij een iets grotere onderneming, heb het wel gehad met kleine familiebedrijfjes.
Hoe is de markt ondertussen geëvolueerd? Waar zouden jullie aanraden dat ik mijn accenten leg bij mijn zoektocht naar wat nieuwe dingen om te bestuderen en OraVM gewijs uit te testen?
Alvast dank!
Ik ben "gestrand" bij 11g, DBA taken, Forms en Reports development. Zou graag binnen de Oracle DBA/development markt blijven, is wat nu eenmaal graag doe. Deze keer graag bij een iets grotere onderneming, heb het wel gehad met kleine familiebedrijfjes.
Hoe is de markt ondertussen geëvolueerd? Waar zouden jullie aanraden dat ik mijn accenten leg bij mijn zoektocht naar wat nieuwe dingen om te bestuderen en OraVM gewijs uit te testen?
Alvast dank!
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.