Beste mede tweakers,
Ik heb onderzoek gedaan naar componenten die het best in mijn budget van €900-€1000 passen en wil graag om jullie feedback vragen. Ik zou graag jullie feedback krijgen over mijn gekozen hardware en compatibility. Ook twijfel ik erg over de juiste videokaart voor mij. Hieronder heb ik een lijstje gemaakt van mijn gekozen hardware. Ik heb gekozen voor een AMD processor omdat deze volgens reviews een hele goede price to performance heeft. Ik gebruik 2x 1080p schermen op 60Hz. (https://tweakers.net/pric...v7qjabf-00-zwart/reviews/)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (Apex Legends, LoL, Siege, Warhammer Vermintide, story games met mooie graphics.), Photoshop, Films/Series kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€900-€1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Aangezien ik mijn oude systeem wil verkopen kan ik hier weinig uit halen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind het stuurprogramma van Nvidia fijn maar sta open voor nieuw ervaringen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als mijn systeem weer een aantal jaar mee zou kunnen. (3/4 jaar?)
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee maar zou dit wel willen doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag feedback willen over mijn keuzes qua hardware en compatibility. Misschien zelfs verbeteringen aan mijn build. Ook graag advies over de keuze van mijn videokaart
De MSI 1660ti gaming X is op mindfactory te krijgen voor €300 en de MSI 2060 gaming Z voor €398.
Ik heb onderzoek gedaan naar componenten die het best in mijn budget van €900-€1000 passen en wil graag om jullie feedback vragen. Ik zou graag jullie feedback krijgen over mijn gekozen hardware en compatibility. Ook twijfel ik erg over de juiste videokaart voor mij. Hieronder heb ik een lijstje gemaakt van mijn gekozen hardware. Ik heb gekozen voor een AMD processor omdat deze volgens reviews een hele goede price to performance heeft. Ik gebruik 2x 1080p schermen op 60Hz. (https://tweakers.net/pric...v7qjabf-00-zwart/reviews/)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (Apex Legends, LoL, Siege, Warhammer Vermintide, story games met mooie graphics.), Photoshop, Films/Series kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€900-€1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Aangezien ik mijn oude systeem wil verkopen kan ik hier weinig uit halen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind het stuurprogramma van Nvidia fijn maar sta open voor nieuw ervaringen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als mijn systeem weer een aantal jaar mee zou kunnen. (3/4 jaar?)
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee maar zou dit wel willen doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag feedback willen over mijn keuzes qua hardware en compatibility. Misschien zelfs verbeteringen aan mijn build. Ook graag advies over de keuze van mijn videokaart
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 198,- | € 198,- |
| 1 | MSI B450M Mortar | € 90,95 | € 90,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X 6G | € 341,50 | € 341,50 |
| 1 | MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G | € 412,- | € 412,- |
| 1 | NZXT H500 Zwart | € 73,96 | € 73,96 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 113,99 | € 113,99 |
| 1 | Gigabyte G750H | € 63,99 | € 63,99 |
| 1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 83,37 | € 83,37 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.377,76 | |
De MSI 1660ti gaming X is op mindfactory te krijgen voor €300 en de MSI 2060 gaming Z voor €398.