JSON vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aviv1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-02 22:08
Hallo,

Ik heb een lijst van 5000 woorden in een JSON file. In die lijst staan ook een twintigtal categorieën gedefineerd en een honderdtal thema's.

De structuur is dus: woord > thema > categorie.

Als ik het goed begrijp is JSON enkel een datafile dus daarin vind ik niet terug welke woorden vallen binnen welke thema's en welke thema's vallen binnen welke categorie. Dat is namelijk logica en dat wordt ergens anders bepaald. Waarschijnlijk de applicatie. Correct?

Deze JSON file wordt aangeroepen door een iOS applicatie. Weet iemand of er een manier is om die applicatie te ontleden om vervolgens antwoord te krijgen op deze vraag?

Groet!

[ Voor 3% gewijzigd door Aviv1 op 13-03-2019 21:06 ]

Let me share my screen...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Correct.
Aviv1 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 21:05:
Weet iemand of er een manier is om die applicatie te ontleden om vervolgens antwoord te krijgen op deze vraag?
Die is er. Reverse engineering. Maar je JSON klinkt nou niet bepaald als rocket science; dat is reverse engineeren wel bijna ;)

Misschien even een nieuw topic proberen en onze Quickstart hanteren ;) Post daar dan (een representatief(!) stukje!) JSON in; dat helpt ook. Zie ook How do I ask a good question? :)

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 13-03-2019 21:11 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.