Ik heb een lange tijd adblocker uitstaan op Tweakers. Maar als jullie een site-takeover ad plaatsen waarvan je een spontane migraine krijgt is het weer tijd om de adblocker te draaien.
Beste @Aggeron Heb je een voorbeeld van wat je bedoelt?
Dan kunnen we dat even beoordelen of het niet excessief is.
Dan kunnen we dat even beoordelen of het niet excessief is.
Dat is denk ik de nieuwe ankelier.
Dat is geen reclame.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Normaal gesproken krijg je niet zo snel migraine van stilstaand beeld, toch?Señor Sjon schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 20:31:
Dat is denk ik de nieuwe ankelier.Dat is geen reclame.
@Aggeron Kan je nog reageren? Anders sluiten we dit topic.
Ik kom hem niet meer tegen, ik dacht dat het van een MSI laptop o.i.d. was.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Nee, voor zover ik het mij kan herinneren niet. Ik heb mijn best gedaan om de betreffende advertentie nogmaals in beeld te krijgen, het is mij helaas niet gelukt.
Ik denk dat ik het hier ook verder bij laat.
Bedankt i.i.g. voor jullie begrip
.
Ik denk dat ik het hier ook verder bij laat.
Bedankt i.i.g. voor jullie begrip
Er was inderdaad pasgeleden een takeover van MSI. Ik weet niet wat de uitlevercriteria waren, ik heb 'm zelf volgens mij bijna niet gezien... maar omdat ik diverse schermen met Tweakers-bezoekers om me heen zien, heb ik 'm wel bij anderen gezien 
Het is daarbij sowieso de bedoeling dat ie slechts beperkt wordt gedaan (zelden meer dan een dag en daarnaast dan een beperkt aantal keer per bezoeker, etc), juist omdat ie zo impactvol is.
Het is uiteraard niet de bedoeling dat kleurstelling en/of beweging in advertenties zodanig is dat dat fysiek ongemak oplevert. Maar het is me niet duidelijk of dat een 'bij wijze van' was of serieus.
Het is daarbij sowieso de bedoeling dat ie slechts beperkt wordt gedaan (zelden meer dan een dag en daarnaast dan een beperkt aantal keer per bezoeker, etc), juist omdat ie zo impactvol is.
Het is uiteraard niet de bedoeling dat kleurstelling en/of beweging in advertenties zodanig is dat dat fysiek ongemak oplevert. Maar het is me niet duidelijk of dat een 'bij wijze van' was of serieus.
Pagina: 1