Welke set-topbox voor Jonaz TV en waar vind ik die?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basgonggrijp
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 13-03-2019
Mijn vraag

Onlangs ben ik overgestapt naar Jonaz internet en vorige week heb ik hun tv-smartcard ontvangen. Jonaz levert geen decoder/set-topbox bij het abonnement. Mij is het niet duidelijk waar ik de juiste kan kopen. Het schijnt niet meer dan ongeveer 50 euro te hoeven kosten. Op mediamarkt.nl, Bol etc kan ik niet goed zien of de aangeboden decoderes/set-topboxes een mogelijkheid hebben tot het invoeren van een smartcard.

Zo vraag ik me af of IPTV hetgeen is dat ik nodig heb.

Het moet voldoen aan de wat oudere standaard van Ziggo. Die werken niet meer met dit systeem. Jonaz wel.

Iemand suggesties?

Alvast veel dank,

Bas
...

Relevante software en hardware die ik gebruik

mijn tv is niet zo slim. Maximaal HDMI en USB maar hangt wel aan een pc en soms een Chromecast.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

[ Voor 0% gewijzigd door basgonggrijp op 13-03-2019 14:09 . Reden: spelvoutjes ;) ]

Beste antwoord (via basgonggrijp op 13-03-2019 14:13)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bel ze om te vragen welke modellen hun voorkeur hebben?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basgonggrijp
Heb ik al twee keer gedaan maar er is een enorme kloof tussen hun helpdesk en de kennis achter de techniek. Men beloofde mij tot twee keer toe hier over te mailen maar ik heb nog steeds geen antwoord. Daarom stel ik hier de vraag nogmaals.

fyi\: ik ben heel tevreden met de installatie en Jonaz doet het prima hier maar de service is voor mij wat onwennig. Men weigert bv al een paar maanden mij te laten betalen. Ik moest zelf melden dat er niets afgeschreven wordt. Een heel ander verhaal maar wel tekent voor hun werkwijze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basgonggrijp
@Gimmick dank: Hier kan ik wat mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsbenik
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Wat je eventueel ook kan doen is een CI+ module aanschaffen, deze kan je in de meeste televisies er gelijk insteken en heb je geen decoders oid nodig

pricewatch: Smit Interactieve CI+ 1.3 module (Ziggo)

Ik heb deze opstelling zelf jaren gebruikt, eerst met Ziggo en daarna met Jonaz
Pagina: 1