Mijn vraag
...
Ik draai nu een webservertje mbv TS, en daar wil ik graag een extra bestand bij hebben / deployen in de vorm van een config.json
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
package.json:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
nu heb ik verschillende manieren geprobeerd om dat config.json bestand te deployen, maar het lukt me gewoon niet. Het bestand staat in de root van mijn project. het pad aanpassen met "./", of "../" ervoor geeft geen resultaat.
...
Ik draai nu een webservertje mbv TS, en daar wil ik graag een extra bestand bij hebben / deployen in de vorm van een config.json
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
package.json:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| { "name": "ts-server", "version": "1.0.0", "description": "Server in TS", "main": "index.js", "scripts": { "watch-ts": "tsc -watch", "watch-node": "node dist\\index.js", "watch": "concurrently -k -p \"[{name}]\" -n \"TypeScript, Node\" -c \"yello.bold, cyan.bold\" \"npm run watch-ts\" \"npm run watch-node\"" }, "keywords": [ "TS", "Server" ], "files": [ "config.json" ], "author": "Bas", "license": "ISC", "devDependencies": { "@types/body-parser": "^1.17.0", "@types/express": "^4.16.0", "@types/node": "^10.12.15", "body-parser": "^1.18.3", "concurrently": "^4.1.0", "express": "^4.16.4", "express-basic-auth": "^1.1.6", "typescript": "^3.2.2" } } |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
nu heb ik verschillende manieren geprobeerd om dat config.json bestand te deployen, maar het lukt me gewoon niet. Het bestand staat in de root van mijn project. het pad aanpassen met "./", of "../" ervoor geeft geen resultaat.