Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Laptop gaat gebruikt worden voor een studie waarbij alleen gebruik wordt gemaakt van Office applicaties en internet. Oftewel geen zware belasting, maar moet wel gewoon lekker vlot blijven werken bij een X aantal browser tabbladen en wellicht wat excel sheets.
Wat is je budget?
Het budget is rond de 350 euro, ja het is niet veel maar dit moet het gewoon zijn. 2e Hands is geen optie omdat ik er een factuur bij wil hebben.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de laptop wordt veel meegenomen naar school en in de trein. Oftewel een goede accuduur is van groot belang.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Enkele voorkeuren:
- Windows OS
- Nieuw
- Merk weinig voorkeur, maar wel goede ervaringen met HP, Asus, Lenovo
- minimaal 4GB geheugen
- 14 inch
- Full Hd resolutie met het liefste een IPS scherm
- 128GB opslag SSD
- Goede accu
Nu heb ik één laptop gevonden die eigenlijk aan alle wensen voldoet. Lekker goedkoop, quad-core cpu vergelijkbaar met de i3 7100u uit 2016 dus prima, 4GB ram en een Full-HD IPS scherm. Het enige wat mij nog een beetje tegenstaat is dat er een 128GB eMMc opslag kaartje in zit. Nu heb ik nog geen ervaringen met dit soort (net niet) SSD schijfjes, maar is het werkbaar?
pricewatch: Asus E406MA-EB021T
Iemand nog een alternatief
Wat ga je met je laptop doen?
Laptop gaat gebruikt worden voor een studie waarbij alleen gebruik wordt gemaakt van Office applicaties en internet. Oftewel geen zware belasting, maar moet wel gewoon lekker vlot blijven werken bij een X aantal browser tabbladen en wellicht wat excel sheets.
Wat is je budget?
Het budget is rond de 350 euro, ja het is niet veel maar dit moet het gewoon zijn. 2e Hands is geen optie omdat ik er een factuur bij wil hebben.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de laptop wordt veel meegenomen naar school en in de trein. Oftewel een goede accuduur is van groot belang.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Enkele voorkeuren:
- Windows OS
- Nieuw
- Merk weinig voorkeur, maar wel goede ervaringen met HP, Asus, Lenovo
- minimaal 4GB geheugen
- 14 inch
- Full Hd resolutie met het liefste een IPS scherm
- 128GB opslag SSD
- Goede accu
Nu heb ik één laptop gevonden die eigenlijk aan alle wensen voldoet. Lekker goedkoop, quad-core cpu vergelijkbaar met de i3 7100u uit 2016 dus prima, 4GB ram en een Full-HD IPS scherm. Het enige wat mij nog een beetje tegenstaat is dat er een 128GB eMMc opslag kaartje in zit. Nu heb ik nog geen ervaringen met dit soort (net niet) SSD schijfjes, maar is het werkbaar?
pricewatch: Asus E406MA-EB021T
Iemand nog een alternatief
[ Voor 4% gewijzigd door NL_Scratch op 13-03-2019 11:35 ]