Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Verwijderd
Je bedoelt koelpasta denk ik 
Ik raad het heel erg aan, Arctic silver zie ik persoonlijk het nut niet van in, gewone koelpaste werkt bij mij evengoed als Arctic silver.
Ik raad het heel erg aan, Arctic silver zie ik persoonlijk het nut niet van in, gewone koelpaste werkt bij mij evengoed als Arctic silver.
Verwijderd
yup, er moet ZEKER wat koelpasta tussen en Arctic Silver maakt bij mij zeker een paar graden uit, misschien wel een stuk of 10!!!:)
Verwijderd
Ja, sure. Bij mij maakte AS en gewone koelpasta 0 graden uit. Bij iemand anders die ik ken die een T-Bird 1000@1500 heeft maakt het 0 graden uit en dan zou het bij jou 10 graden uitmaken?Op woensdag 25 juli 2001 05:22 schreef NusMan het volgende:
yup, er moet ZEKER wat koelpasta tussen en Arctic Silver maakt bij mij zeker een paar graden uit, misschien wel een stuk of 10!!!:)
Had je er eerst cement tussen ofzo?
Okee, thanks. Weet ik ook wat ik erbij moet halen.. Topicje ken dicht
Dell Studio XPS 16
dat verschilt toch per cooler dit kun je niet zomaar zeggenOp woensdag 25 juli 2001 10:39 schreef RenevdVeen het volgende:
Arctic II scheelt ongeveer 4 tot max 5 graden...
bij sommige 0 en bij anderen 5 a 6 misschien
Ik heb me Silverado net gekregen,
in een overgrote doos, in een TNT busje...
Klopt, zit inderdaad al poetsmiddel bij, een hele spuit vol...
Ik kan toch wel dat spul eerst proberen? Als dat niet wil, hoe moet ik dat prutje van mijn core afhale???
Klopt, zit inderdaad al poetsmiddel bij, een hele spuit vol...
Ik kan toch wel dat spul eerst proberen? Als dat niet wil, hoe moet ik dat prutje van mijn core afhale???
Dell Studio XPS 16
wegvegen met papier? het wordt heus niet hard... denk ik
Verwijderd
Met wasbenzine en keukenpapier. en als je klaar bent niet gelijk eropzetten vanwege de wasbenzine[b]Op donderdag 26 juli 2001 14:09 hoe moet ik dat prutje van mijn core afhale???
Verwijderd
Ik heb een TB 1.2@1.3 met een Zalman 3100 gold. Na een tijdje de zalman pasta vervangen door Arctic Silver-II, maakte geen verschil. Getwijfeld aan resultaat en nogmaals geplaatst, maakte weer geen verschil. Volgens mij is dat Arctic Silver een hyphe product. Als je grote verschillen merkt tussen AS-II en iets anders komt dat denk ik doordat hij gewoon niet goed geplaatst is geweest.
Onder de Silverado heb je toch 50 gram puur zilver, en die is erg glad, contact tussen de CPU and cooler is dus goed genoeg. Dan moet vooral niet gaan vol smeren met koelpasta.
Pagina: 1