Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:45
Aangezien er nog geen ark survival evolved forum is,

Ik zou graag met wat mensen van tweakers ark survival evolved gaan doen op de ps4:)
Heb al 800 uur in de game zelf zitten op de pc en zou nu graag savonds met wat mensen gaan spelen!
Ik hoor het graag als er mensen interesse hebben om een tribe te beginnen.
Ik speel official pvp server met een tribe limit van 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is het algemene Ark topic: [PC] ARK: Survival Evolved

Ook zou je voor medespelers een kijkje kunnen nemen in: Officieel Tweakers Discord server

Je topic is verplaatst naar APG. Je kunt beter gebruik maken van de zoekfunctie bovenin voordat je een topic opent. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wanneer het eerste deel van Genesis op de ps4 komt? Je leest overal dat het december 2019 zou moeten zijn, maar heb nog steeds niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:50

snmght

imho dan he

Verwijderd schreef op maandag 6 januari 2020 @ 21:18:
Kan iemand mij vertellen wanneer het eerste deel van Genesis op de ps4 komt? Je leest overal dat het december 2019 zou moeten zijn, maar heb nog steeds niets?
Het was een helse zoektocht maar op de officiele wiki Ark Wiki zie ik inmiddels januari 2020 staan. Daar hoef je geen oud topic voor te kapen (waarin ook nog eens verwezen wordt naar het centrale topic). ;)

[ Voor 4% gewijzigd door snmght op 06-01-2020 21:25 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors75
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-02-2021
Hallo mijn zoontje speelt ARK sinds een paar weken op de PS4. Nu is onze vraag of je de extra werelden die je kunt kopen. Kunt spelen zonder te kopen als een een Playstation Now abonnement hebt?

Dank je wel