Belinea monitor goede koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Abidan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:16
Zijn de belinea-monitoren een beetje goed van kwaliteit ofnie? Wie heeft hier ervaring mee?

Verwijderd

Ja, hoor.

Je moet ze natuurlijk niet gaan vergelijken met Eizo of Lyiama , maar voor het geld zijn het prima monitoren!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:19

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Pcies, en die Ietsje duurdere modellen zijn eigenlijk best goed.. en dan ben je dus goedkoper uit dan dat je een "merk" koop.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• dondervogel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Bij computerland in utrecht staan er demo modelen te koop zien er best uit

AMD T-bird 1000@1050 ,Abit KT7-Raid ,640MB cas2 133mhz ram ,Asus V7700Pure 235@420 ,Iiyama s900MT1, 30Gb Maxtor ATA100, Terratec X-fire 1024, Kenwood 72x, Aopen 16x40, Plexwriter 12x10x32a, Aopen HQ08a Big tower | 3dmark 2000: 7754 | 2001:3615 |

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:29
Pas in elk geval op wat je meekrijgt (bekijk hem in de winkel)

Ik heb een exemplaar gezien dat op 1024 blurry was en op 1280 onleesbaar. (ja OOK op een radeon)

vervangend exemplaar was beter

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Tja.....ik had een hele tijd geleden hiero een post gezien waar veel mensen belinea afkraakten, mar ook veel mensen belinea ophemelden......
Ik heb er zelf een, een 17" model 10-30-20, en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. 't Is natuurlijk niet zo goed als een Illama, maar voor de prijs een uitstekende monitor.
Paar minpuntjes......bij spellen wilt ie weleens van die 'lijnen' laten zien, als je bijvoorbeeld in een kamer met een knipperend licht ronddraait ofzo, maar daar heb je op zich niet zo vaak last van.....
Ander klein nadeeltje is dat vreselijk getik als ie van resolutie en kleurdiepte wisselt, maar daar valt ook makkelijk overheen te kijken.
En ik draai m'n desktop in 1024x768 en alles is gewoon superscherp, niks aan de hand.
En ik heb 'm nu al een jaar, en nog niks kapot of wat dan ook....
Ik zou tegen je zeggen dat je 'm moet kopen, want 't is echt een prima monitortje waar je niet teveel voor betaald :)

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
belinea is kwaliteit >:)

na 3 keer ruilen heb je er 1 die goed werkt ( spreek uit ervaring )

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:19

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op dinsdag 24 juli 2001 22:53 schreef happy3736 het volgende:
belinea is kwaliteit >:)

na 3 keer ruilen heb je er 1 die goed werkt ( spreek uit ervaring )
Wat wil je nou? Flame war?

Heb in winkel gewerkt en in een jaar tijd ruim 600 verkocht, met weinig uitval.. net zoveel als Sony en Panasonic. Dus valt allemaal best mee, kwaliteit is wel oke.. zeker dus niet de budgetste uitvoeringen..

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

ik kijk hier tegen een 19" aan van belinea, en dat is goed te doen. Wat vooral goed is aan belinea is de service. Je hebt drie jaar garantie! Die van mij was na een jaar kapot gegaan, een week later stond er een nieuwe.
De kwaliteit is goed ik draai moeiteloos en scherp op 1152*864 @100 hz.:)

aAarGhh

Verwijderd

Op mijn werk hebben we Belinea's. Spotgoedkoop (400 voor een 17"), prima service, en voor kantoorwerk uitstekende kwaliteit. Heb nog geen defecte teruggehad van gebruikers, en dat terwijl ze heel vaak minimaal 40 uur p/w aanstaan.

Verwijderd

Goede monitoren van uitstekende kwaliteit. Als je er koopt moet je wel een nemen waarbij het type aanduiding eindigd op 60 of nog beter 80

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:42
iemand wel is naar samsung gekeken?

Die zien er in mijn ogen ook redelijk uit.

www.norrod.nl heeft ze.
Pagina: 1