aahh durka durka durka
Nee dat is niet het geval, die lopen vrij. Dat contoleer ik altijd voor het aanzetten. Ik denk dat jij het geluid bedoeld dat je hier af en toe hoort wanneer de sproeiarmen onder mijn lege plastic kom doorgaanHerZon schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:42:
Sproei armen lopen ergens tegen aan.
Ik bedoel trouwens het hoog monotone en continue geluid.
[ Voor 18% gewijzigd door DJ Chicken op 12-03-2019 19:47 ]
aahh durka durka durka
pomp die vastzit misschien? keertje leeg laten draaien met wat grondig ontvettend schoonmaakmiddel kan dan helpen
een zwoegende pomp idd, maar dan zou je meer een onregelmatig geluid verwachten. Een relais, dat een waterklep aan moet sturen, die het moeilijk heeft is ook een optie
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Ja lastig zoiets. Bij onze Bosch vaatwasser bestond de schoep van de circulatiepomp uit 2 delen terwijl dit eigenlijk maar 1 deel hoorde te zijn. Dat gaf ook een erg ratelend geluid en we hadden daardoor bijna geen waterdruk meer in de vaatwasser. (sproeiers draaiden bijna niet rond)
Maar dat geluid van jou klinkt voor mijn gevoel anders.

Schoep zat hierin en deze zit weer op de circulatiepomp geklikt.

Het kan natuurlijk ook een slecht lager van bijvoorbeeld de circulatiepomp zijn.
Maar dat geluid van jou klinkt voor mijn gevoel anders.

Schoep zat hierin en deze zit weer op de circulatiepomp geklikt.

Het kan natuurlijk ook een slecht lager van bijvoorbeeld de circulatiepomp zijn.
Ik heb nog even verder gegoogled, en ik denk inderdaad dat het de circulatie pomp is. Dit omdat het geluid optreed op ook die momenten in het wasprogramma.
@Tens Het geluid is soms ook onregelmatig, dat sluit ook aan bij het vermoede van de circulatiepomp.
@Tens Het geluid is soms ook onregelmatig, dat sluit ook aan bij het vermoede van de circulatiepomp.
aahh durka durka durka
Vaatwasser er uit halen, op z'n kop zetten (buiten of in de garage), pomp loshalen en kijken of er iets in zit.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Pagina: 1