Ik zoek een?
Nieuwe monitor, hoofdzakelijk voor te gamen
Wat is je budget?
€650 Euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt mij niet zo veel uit, als het maar goed is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben opzoek naar een 1440p 144hz scherm, de grote van het scherm maakt niet uit ik zit nu een meter van het scherm af maar kan hem heel dicht bij zetten maar ook 5 meter naar achter.
Ik speel voornamelijk Rocket League (hoog niveau) en Apex, en af en toe csgo. Ook kijk ik graag Youtube filmpjes en af en toe Netflix.
Momenteel speel ik op een 24'' 60hz 1080 scherm met 1ms response tijd, deze wil ik graag vervangen omdat ik graag naar 1440p wil omdat dit veel mooier is en met 144HZ wordt ik hopelijk nog beter in de games die ik speel.
Ik heb onlangs een nieuwe pc gekocht:
32gb ram
2070RTX
I5 9600k.
Ik heb zelf al wat gezocht maar ik heb echt geen verstand van monitoren
maar onderstaande leken mij goed maar ik heb echt geen idee :-D
Gigabyte Aorus AD27QD Zwart (Omdat hij een IPS paneel heeft met 1ms)
Acer Predator XB271HUAbmiprz (omdat hij G-sync heeft met 1ms)
Ik zou graag advies willen, misschien kan jullie ervaring mij helpen
Is het het waard om een monitor te kopen uit 2015 voor €500,- of kun je dan beter naar een model kiezen uit 2018+?
Alvast bedankt!!
Nieuwe monitor, hoofdzakelijk voor te gamen
Wat is je budget?
€650 Euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt mij niet zo veel uit, als het maar goed is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben opzoek naar een 1440p 144hz scherm, de grote van het scherm maakt niet uit ik zit nu een meter van het scherm af maar kan hem heel dicht bij zetten maar ook 5 meter naar achter.
Ik speel voornamelijk Rocket League (hoog niveau) en Apex, en af en toe csgo. Ook kijk ik graag Youtube filmpjes en af en toe Netflix.
Momenteel speel ik op een 24'' 60hz 1080 scherm met 1ms response tijd, deze wil ik graag vervangen omdat ik graag naar 1440p wil omdat dit veel mooier is en met 144HZ wordt ik hopelijk nog beter in de games die ik speel.
Ik heb onlangs een nieuwe pc gekocht:
32gb ram
2070RTX
I5 9600k.
Ik heb zelf al wat gezocht maar ik heb echt geen verstand van monitoren
Gigabyte Aorus AD27QD Zwart (Omdat hij een IPS paneel heeft met 1ms)
Acer Predator XB271HUAbmiprz (omdat hij G-sync heeft met 1ms)
Ik zou graag advies willen, misschien kan jullie ervaring mij helpen
Is het het waard om een monitor te kopen uit 2015 voor €500,- of kun je dan beter naar een model kiezen uit 2018+?
Alvast bedankt!!