Samsung q9f en N950 Dolby Atmos

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik zoek een?
Ik zoek een media player welke dolby atmos kan afspelen zodat ik optimaal kan genieten van mijn 65Q9F en N950 soundbar

Wat is je budget?
250 is max waar ik aan zat te denken

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
zoals ik hiervoor zei heb ik een Samsung 65Q9F qled en een Samsung N950 (dolby atmos) soundbar. De TV zelf ondersteund in beperkte mate Atmos (in elk geval niet via Netflix).
Ik zou graag gebruik maken van Netflix met Dolby Atmos ervaring

Wat heb je zelf al gevonden?
via de Netflix site kom ik op Apple 4k tv uit. Aangezien ik hardcore android fan ben heeft dit niet mijn voorkeur. Tenzij niet anders kan.
Ik las dat ook Windows 10 via de atmos app Netflix met 4k en Atmos geluid kan streamen. Zijn er bv ook Windows tv boxen die dat kunnen.
Ook zou de nvidia shield een optie zíjn maar die ondersteund volgens mij geen atmos toch?

Welke vragen heb je hier nog over?
Op dit moment niet

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Misschien zou de eerste vraag moeten zijn: is Atmos écht belangrijk? Ik snap dat de soundbar het ondersteund maar het is en blijft een soundbar. Het blijft dus het virtueel creëren van een Atmos ervaring door middel van reflecties van geluid. Het is geen échte Atmos ervaring; daarvoor heb je een andere installatie nodig met meer speakers. Een nieuwe mediaspeler brengt dan niets extras in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Echt nodig is misschien overdreven. Maar ik zou het wel leuk vinden om de potentie van de soundbar te kunnen ervaren.
Ik heb ruim 2500 euro voor de set (tv en soundbar) betaald en vind het niet erg om nog een kleine investering te maken voor deze ervaring.
Overigens is dit een soundbar plus rear speakers met naar bovenstaande speakers.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funky22
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 18:07

Funky22

Guild invite

Atmos via Netflix is op zijn eigen al ruk en dan nog via een soundbar...
Dure upfiring speakers zuigen al voor Atmos wat moet dat dan niet zijn bij een soundbar, ik zou me er allemaal niet te veel bij voorstellen.

https://discord.gg/x8uWt9