Om te beginnen, dit is de referentie: productreview: Sony KDL-32W705B Zwart review door Bruin Poeper
Deze TV gaat er uit omdat hij geen DVB-T2hevc/h265 heeft.
Voor de rest ben/was ik er zielsgelukkig mee. Heel mooi design, die dunne zwartgeborsteld alu rand, de slanke voet... schitterend. Beeld en geluid ben ik ook tevreden mee.
Het smart gedeelte Opera... tja, het duurt even voor je het opgestart hebt. Maar ik ontvang er NPOstart mee. Zelf te kiezen websites kan je niet intikken, alleen via wat er aan apps wordt aangeboden.
De vereisten voor de nieuwe TV zijn in ieder geval:
-formaat 32"
-volledige triple tuner DVB-T2h265, DVB-S1/S2, DVB-C
-FullHD
-goed geluid zonder hulpmiddelen
-een smartTV gedeelte om vlot mee te surfen, niet zo zeer om (Netflix) content mee te huren.
In eerste instantie dacht ik aan deze Sony.
pricewatch: Sony Bravia KDL-32WD759 Zwart
Bij nadere bestudering is daar het randje niet van zwart alu, maar het is plastic met een verchroomd biesje.
De voet is flink groffer dan wat ik gewend was.
Ik ben erg teleurgesteld over het design. Ik vind dit geen waardige opvolger, zeker niet voor die prijs.
Een andere Sony dan:
pricewatch: Sony Bravia KDL-32WE615 Zwart
Ziet er iets beter uit, maar is een uitlopend model met volgens sommigen falend smart-gedeelte.
Is ook slechts HD-ready, maar wordt algemeen geroemd om beeldkwaliteit. Ik twijfel of er een triple tuner(-hevc/h265) in zit: vermoedelijk moet je de juiste modelvariant zoeken.
pricewatch: Panasonic TX-32EST606 Zilver, Zwart
Vind ik er goed uit zien. Maar lijkt niet erg gangbaar, mogelijk uitlopend model.
pricewatch: Samsung UE32M5690 Zilver
Lijkt de meest geavanceerde TV voor het geld.
Ik houd niet van die ganze voet. En het randje moet zwart zijn.
pricewatch: Philips 32PFS5803 Zwart
2 pootjes lijkt beter dan een ganzevoet. Verder lijkt deze TV haast even geavanceerd als de Samsung.
Desondanks bijna belachelijk goedkoop...
Wat mij in het huidige TVaanbod opvalt is dat men de 32" modellen wegzet als "leuk voor in de slaapkamer".
Ik wil helemaal geen goekoop prul. Ik wil gewoon een prachtige 'super'TV in de woonkamer die niet al te groot is.
Wie heeft een passend voorstel, liefst met met eigen ervaringen?
Ik ben ook benieuwd hoeveel AndroidTV nou vlotter werkt tov van Opera in mijn oude Sony.
Deze TV gaat er uit omdat hij geen DVB-T2hevc/h265 heeft.
Voor de rest ben/was ik er zielsgelukkig mee. Heel mooi design, die dunne zwartgeborsteld alu rand, de slanke voet... schitterend. Beeld en geluid ben ik ook tevreden mee.
Het smart gedeelte Opera... tja, het duurt even voor je het opgestart hebt. Maar ik ontvang er NPOstart mee. Zelf te kiezen websites kan je niet intikken, alleen via wat er aan apps wordt aangeboden.
De vereisten voor de nieuwe TV zijn in ieder geval:
-formaat 32"
-volledige triple tuner DVB-T2h265, DVB-S1/S2, DVB-C
-FullHD
-goed geluid zonder hulpmiddelen
-een smartTV gedeelte om vlot mee te surfen, niet zo zeer om (Netflix) content mee te huren.
In eerste instantie dacht ik aan deze Sony.
pricewatch: Sony Bravia KDL-32WD759 Zwart
Bij nadere bestudering is daar het randje niet van zwart alu, maar het is plastic met een verchroomd biesje.
De voet is flink groffer dan wat ik gewend was.
Ik ben erg teleurgesteld over het design. Ik vind dit geen waardige opvolger, zeker niet voor die prijs.
Een andere Sony dan:
pricewatch: Sony Bravia KDL-32WE615 Zwart
Ziet er iets beter uit, maar is een uitlopend model met volgens sommigen falend smart-gedeelte.
Is ook slechts HD-ready, maar wordt algemeen geroemd om beeldkwaliteit. Ik twijfel of er een triple tuner(-hevc/h265) in zit: vermoedelijk moet je de juiste modelvariant zoeken.
pricewatch: Panasonic TX-32EST606 Zilver, Zwart
Vind ik er goed uit zien. Maar lijkt niet erg gangbaar, mogelijk uitlopend model.
pricewatch: Samsung UE32M5690 Zilver
Lijkt de meest geavanceerde TV voor het geld.
Ik houd niet van die ganze voet. En het randje moet zwart zijn.
pricewatch: Philips 32PFS5803 Zwart
2 pootjes lijkt beter dan een ganzevoet. Verder lijkt deze TV haast even geavanceerd als de Samsung.
Desondanks bijna belachelijk goedkoop...
Wat mij in het huidige TVaanbod opvalt is dat men de 32" modellen wegzet als "leuk voor in de slaapkamer".
Ik wil helemaal geen goekoop prul. Ik wil gewoon een prachtige 'super'TV in de woonkamer die niet al te groot is.
Wie heeft een passend voorstel, liefst met met eigen ervaringen?
Ik ben ook benieuwd hoeveel AndroidTV nou vlotter werkt tov van Opera in mijn oude Sony.