Moet ik een VooDoo 3 1000 PCI kopen? (125,-) of is er iets veel beters in die richting in PCI-uitvoering in de dezelfde prijs
Hier zag ik een voodoo3 2000pci staan voor 190,- http://www.hgcomputers.nl/
en een voodoo3 2000 16mb is een stuk sneller dan voodoo3 1000 8mb pci. Mischien is een voodoo2 nog wel een beter keus i.p.v. een v3 1000, alleen dan moet je nog wel een 2dkaart hebben.
en een voodoo3 2000 16mb is een stuk sneller dan voodoo3 1000 8mb pci. Mischien is een voodoo2 nog wel een beter keus i.p.v. een v3 1000, alleen dan moet je nog wel een 2dkaart hebben.
Verwijderd
Een V3-1000 is niet zoveel langzamer als een V3-2000 (zoek ff bij Anandtech naar een review van die V3-1000), maar voor 190,- een V3-2000 nieuw is niet slecht. Je kunt ook op zoek gaan naar een 2e hands exemplaar, maar ik denk niet dat veel in PCI te vinden zijn.
Verwijderd
Ik zou voor de V3 1000 gaan. Als je een kleine monitor hebt dan maakt die 8MB niet erg veel uit (in low res dan he) en je kan met een reg. hack de 2e TMU van de 1000 aanzetten wat m in low res even snel maakt als een 2000.
thavinny
thavinny
Verwijderd
wil je een 3d-kaart of een complete videokaart? qua videokaarten is dit de low-end van dit moment:
Matrox G200
Nvidia TNT2
3dfx Voodoo 2000/3000
Voor 200 piek heb je dan een leuk videokaartje met 16 MB ofzo waar een beetje 3d-spel wel op draait en waarmee je ook goede 2d-beelden krijgt. Zelf heb ik een Daytona TNT2 Vanta AGP met 16 MB en die bevalt me perfect. Kostte maar 175 gulden.
Matrox G200
Nvidia TNT2
3dfx Voodoo 2000/3000
Voor 200 piek heb je dan een leuk videokaartje met 16 MB ofzo waar een beetje 3d-spel wel op draait en waarmee je ook goede 2d-beelden krijgt. Zelf heb ik een Daytona TNT2 Vanta AGP met 16 MB en die bevalt me perfect. Kostte maar 175 gulden.
ja, maar is de V3 3500 nou wel echt goed genoeg voor Quake II, 3 Arena en Unreal en Unreal Tournament?
die games werken allemaal bij mij op me Voodoo2, maar vraag niet hoe..
Als ik jouw was zou ik ergens 2e hands een TNT2ultra kopen ofzo, die zijn ook niet zo heel duur meer.
Als ik jouw was zou ik ergens 2e hands een TNT2ultra kopen ofzo, die zijn ook niet zo heel duur meer.
Ik heb ook die vanta (van norrod) en dat bevalt goed, beter dan een voodoo3. Geef ook eens de specs van je systeem. Vooral de k6-2 met ali chipset geeft problemen.
u can fool all people some time and fool some people alltime
Shit de mensen leren het nooit, overal zie je dat ali5 chipsets problemen geven met TNT kaarten....niet dus, gewoon agp driver downen van www.ali.com.tw en klaar is kees, alles draait als een tiet..
grtz..
grtz..
Loopt niet heb ik vanmiddag geprobeer met die nieuwe driver op een KD2. Daarom zie je dat overal ook staan.
u can fool all people some time and fool some people alltime
Pagina: 1