Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zal voornamelijk gebruikt worden voor games zoals Dark souls, the Witcher etc. En daarnaast nog normaal gebruik voor studie (geen bijzondere eisen voor).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het liefst niet boven de 1500 komen. Ik wil het daarnaast ook nog in elkaar laten zetten bij een bedrijf als azerty of alternate.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Iiyama scherm van 1440p en 75hz die ik graag wil gebruik als hoofdscherm. Ik wil hier later nog een 2de scherm bij kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik aan 1TB wel voldoende heb aangezien ik dat nu ook prima red.
Ik wil 16 gb RAM.
Ik weet niet of ik gebruik maak van de RTX functie maar het lijkt mij alvast beter om dit nu te kopen voor in de toekomst?
Ookal wordt de dvd brander niet veel gebruikt wil ik er toch graag eentje in mijn systeem hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen ervaring met AMD maar dit betekent niet dat ik er niet voor opensta.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een pc waar ik de komende 3/4 niet te veel aan hoef te doen. En dat het mogelijk is om eventueel dan een paar upgrades uit te voeren. Een standaard kast zonder lichtjes is voor mij prima.
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee dus waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Graag een systeem waar ik een tijdje mee vooruit kan. (eventueel een videokaart upgrade is geen probleem in de toekomst). Ik hoef niet perse alles op ultra settings te spelen als dit betekent dat ik wel onder mijn budget kan blijven.
Zal voornamelijk gebruikt worden voor games zoals Dark souls, the Witcher etc. En daarnaast nog normaal gebruik voor studie (geen bijzondere eisen voor).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het liefst niet boven de 1500 komen. Ik wil het daarnaast ook nog in elkaar laten zetten bij een bedrijf als azerty of alternate.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Iiyama scherm van 1440p en 75hz die ik graag wil gebruik als hoofdscherm. Ik wil hier later nog een 2de scherm bij kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik aan 1TB wel voldoende heb aangezien ik dat nu ook prima red.
Ik wil 16 gb RAM.
Ik weet niet of ik gebruik maak van de RTX functie maar het lijkt mij alvast beter om dit nu te kopen voor in de toekomst?
Ookal wordt de dvd brander niet veel gebruikt wil ik er toch graag eentje in mijn systeem hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen ervaring met AMD maar dit betekent niet dat ik er niet voor opensta.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een pc waar ik de komende 3/4 niet te veel aan hoef te doen. En dat het mogelijk is om eventueel dan een paar upgrades uit te voeren. Een standaard kast zonder lichtjes is voor mij prima.
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee dus waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Graag een systeem waar ik een tijdje mee vooruit kan. (eventueel een videokaart upgrade is geen probleem in de toekomst). Ik hoef niet perse alles op ultra settings te spelen als dit betekent dat ik wel onder mijn budget kan blijven.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 317,68 | € 317,68 |
| 1 | Gigabyte X470 Aorus Ultra Gaming | € 123,95 | € 123,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce RTX 2060 OC 6G | € 369,- | € 369,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 68,90 | € 68,90 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 114,50 | € 114,50 |
| 1 | LG GP57EB40 | € 28,- | € 28,- |
| 1 | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 101,- | € 101,- |
| 1 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 224,90 | € 224,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.378,93 | |