Toon posts:

van pc naar tv via v7100 hoe???????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo lui.

ik heb dus een asus V7100 + tv out maar nu krijg ik met geen mogelijkheid het beeld op mijn tv
heb de kabel die de pc met de tv connect bij mijn maatje getest en daar lukt het wel :?

heeft iemand een suggestie of de oplossing ik hoor het graag

alvast bedankt

Verwijderd

Hoi ice_man,

Wat voor kabel gebruk je, en wat voor plug zit er aan de tv kant?
Staat het format wel goed ingesteld, op PAlb/g/d/h/i/ en de resolutie op 640*480.
Ook is het van belang dat je het uitgangs signaal juist zet composite of s-video out.
Welke van de twee je nodig hebt ligt aan de tv. De meeste tv's gebruiken composite op de scart ingang en op de gele video in tulp ingang( voor de camcorder bedoeld).

Veel succes.

Verwijderd

welke kabel gebruik je, svhs of composite

ik heb de dezelfde videokaart, tv out werkt perfect met elke detonater drivers

misschien die proggies eens proberen
tvtool en tvvc2000

www.tvtool.de

Verwijderd

Het kan zijn dat je die ingang op je TV eerst moet selecteren via de externe instellingen van je TV.
Heb dat zelf ook, wel lastig kan elke keer weer door al die menu's heen stappen als ik eve een DVD-tje wil kijken, wel vreemd dat als ik een videotje start de TV dat wel detecteerd en naar z'n scart input schakeld.
Ik kijk zelf via een ASUS V7100T met een s-video kabeltje DVD op m'n JVC TV.

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Eigenlijk hou ik niet zo van dat UTFS-gezeur, maar deze vraag is wel erg vaak voorbijgekomen...

Systeem

Verwijderd

Kan ook met drivers hebben te maken. Probeer de detonator driver 6.47 eens. daar heb ik kwa tv-out de minste problemen mee

Verwijderd

Met het motto: beter overnemen dan nieuw topic openen, hier volgt dus de vraag:

Ik heb dus 2 tv-out poorten op m'n comp (videokaart en tvkaart) en daar zaten bij allebei een leuk kabeltje, maar die is maar zo'n 10 cm lang :(
Ik vroeg me dus af wat voor kabel heb ik nodig om het te verlengen(en wat gaat dat me kosten), want ik heb net wat films en series gedownded en ik denk dat die leuker zijn om op de tv te kijken (zo'n 2 á 3 meter verderop)

Verwijderd

je kunt in elke tv/electronika zaak een verleng kabel kopen neem wel de s video versie.(betere kwaliteit = minder storing) in je tv zet je een scart aansluiting stukje waar de s video kabel in kan. nij elkaar ongeveer 10 euro
Pagina: 1