Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal thuis regelmatig werken op deze PC, dit varieert van Excel, Mail en Teamviewer tot licht Photoshop werk. Omdat ik vaak met een hoop vensters tegelijk open werk wil ik mogelijk uitbreiden van de huidige twee naar 3 schermen. Ook kijk ik graag een filmpje en game ik nog zeer af en toe, dit beperkt zich op het moment tot Hearthstone en Dota, maar als er in de toekomst nog een (niet al te veeleisend) spel uitkomt dat me erg aanspreekt wil ik dit ook kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1200, inclusief monitors
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 oude TB HDDs, toetsenbord en muis, speakers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Budget, maar zo mogelijk stil, strak, monitoren met kleine bezels.
Ga je overklokken?
Nee
Ik ben zelf begonnen met de BBG van maart, en heb alleen de videokaart vervangen door de MSI Radeon RX 570 ARMOR 8G OC, en de behuizing voor de Cooler Master Silencio 352. Voor de monitoren viel mijn oog op de AOC I2490VXQ/BT Grijs: relatief goedkoop, strak, en mooi in opstelling van 3 te plaatsen. 24 inch en full hd lijkt mij prima voor mijn wensen.
Mijn vragen: werkt alles samen (videokaart met 3 monitors, moederbord, behuizing). Is de processor een goede keus, en is het de moeite waard nog de wachten op de nieuwe generatie. En natuurlijk: zijn er nog tips of dingen die ik over het hoofd zie?
Ik zal thuis regelmatig werken op deze PC, dit varieert van Excel, Mail en Teamviewer tot licht Photoshop werk. Omdat ik vaak met een hoop vensters tegelijk open werk wil ik mogelijk uitbreiden van de huidige twee naar 3 schermen. Ook kijk ik graag een filmpje en game ik nog zeer af en toe, dit beperkt zich op het moment tot Hearthstone en Dota, maar als er in de toekomst nog een (niet al te veeleisend) spel uitkomt dat me erg aanspreekt wil ik dit ook kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1200, inclusief monitors
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 oude TB HDDs, toetsenbord en muis, speakers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Behuizing (liefst niet te groot, liefst strak en stil, geen venster, incl DVD-rom)
- CPU
- Moederbord
- RAM
- Voeding
- SSD
- Monitoren
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Budget, maar zo mogelijk stil, strak, monitoren met kleine bezels.
Ga je overklokken?
Nee
Ik ben zelf begonnen met de BBG van maart, en heb alleen de videokaart vervangen door de MSI Radeon RX 570 ARMOR 8G OC, en de behuizing voor de Cooler Master Silencio 352. Voor de monitoren viel mijn oog op de AOC I2490VXQ/BT Grijs: relatief goedkoop, strak, en mooi in opstelling van 3 te plaatsen. 24 inch en full hd lijkt mij prima voor mijn wensen.
Mijn vragen: werkt alles samen (videokaart met 3 monitors, moederbord, behuizing). Is de processor een goede keus, en is het de moeite waard nog de wachten op de nieuwe generatie. En natuurlijk: zijn er nog tips of dingen die ik over het hoofd zie?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 155,90 | € 155,90 |
| 1 | ASRock B450M Pro4 | € 75,99 | € 75,99 |
| 1 | MSI Radeon RX 570 ARMOR 8G OC | € 184,05 | € 184,05 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 59,90 | € 59,90 |
| 3 | AOC I2490VXQ/BT Grijs | € 136,95 | € 410,85 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 88,- | € 88,- |
| 1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Intel 660p 1TB | € 118,- | € 118,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.158,64 | |