Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Spin16
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 10-03 16:11
Goedenavond,

Sinds kort krijg ik steeds de melding "loading ad" op m'n beeldscherm te zien. Soms volgt er daarna ook een advertentie, maar meestal druk ik het gewoon weg. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik een bepaalde app had geopend, maar na die verwijderd te hebben is het probleem er nog steeds. Print screen staat ie niet toe.
Ik heb wel een print screen kunnen maken van de naam van de app: Sponsor. https://imgur.com/oXnkrC3

Malwarebytes en AVG hebben niks gevonden. Vandaar dat ik hier mijn vraag post.
De telefoon is een Moto G6.

Ik vind het verschrikkelijk irritant en heb er ook geen fijn gevoel bij dat er mogelijk een virus in m'n device zit.

Heeft iemand hier de oplossing? Ik hoor het graag. :)

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Probeer eSet eens? Die vindt bij mij meestal wel dat soort ellende.

[Voor 4% gewijzigd door pven op 11-03-2019 21:50]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || DM mij

• FunFair
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 30-05 09:11
Waarschijnlijk is het een app die malafide is. Heb het in het verleden ook wel eens gehad, zelfs met een app uit de store.
Kijk eens bij de reviews van de apps die je hebt geïnstalleerd, misschien hebben er anderen ook last van.

• Spin16
Oef ik heb er meer dan 100 haha, wordt nog wat.
FunFair schreef op maandag 11 maart 2019 @ 21:50:
Waarschijnlijk is het een app die malafide is. Heb het in het verleden ook wel eens gehad, zelfs met een app uit de store.
Kijk eens bij de reviews van de apps die je hebt geïnstalleerd, misschien hebben er anderen ook last van.

• Spin16
Bij mij helaas niks gevonden.
pven schreef op maandag 11 maart 2019 @ 21:48:
Probeer eSet eens? Die vindt bij mij meestal wel dat soort ellende.

• Mavamaarten
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 30-05 11:12

Mavamaarten

Omdat het kan!

Normaal gezien kan je het app icoontje lang ingedrukt houden op het recents scherm. Dan brengt hij je naar de app, waar je hem kan verwijderen.

http://github.com/mavamaarten | http://maarten.vg | Android developer

• Spin16
Yes, het is gelukt! Dankjewel! :D
Mavamaarten schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:02:
Normaal gezien kan je het app icoontje lang ingedrukt houden op het recents scherm. Dan brengt hij je naar de app, waar je hem kan verwijderen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 00:04
Als de app uit de Play Store kwam, vergeet dan niet deze als ongepast te markeren.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True