Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Walles6464
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:38
Hoi hoi,

Speciaal een account aangemaakt om dit te vragen. Ik heb al sinds ik OneDrive gebruik een steeds terugkerend probleem. Soms, als ik iets wil uploaden, krijg ik een melding dat het uploading niet is gelukt. Vervolgens is het bestand ineens verdubbeld op mijn telefoon's interne opslag. Als ik dus iets van 1gb wil uploaden, is er ineens 1 gb opslag van mijn telefoon weg, en ik kan het nergens vinden waar dat naartoe is. Het is me al meerdere keren gebeurd. Ik denk dat ik echt zo'n 10 gb kwijt ben geraakt hieraan, en ik weet niet hoe ik het op kan lossen. Zelfs het uitleggen is al lastig want ik vind dit zooo raar. Weet iemand hoe dit zit? Het is heel erg vervelend namelijk!!!

Alle reacties

• Farezz
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 08:22
Wat heb je al geprobeerd om die bestanden te vinden dan? Al aangesloten op laptop/pc en eventueel daar doorzoeke ? Op google gezocht? Samsung/OneDrive gebeld/gemaild?

• Walles6464
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:38
Ik heb geen PC/laptop tot mijn beschikking dus dat kan niet. Ik heb door Mijn Bestanden en Apparaatopslag bij Onstellingen zitten zoeken en ik kan het nergens vinden. Het lijkt gewoon alsof het bestand dat ik probeer up te loaden gewoon ineens is verdubbeld zonder dat het ergens staat. Ik heb OneDrive nog niet proberen te contacten omdat ik steeds dacht van ach het zal wel, maar nu ben ik het gewoon zat. Ik heb het probleem op Google proberen op te zoeken maar daar word ik ook niet wijzer van. Het is nu al half 8 dus contact met OneDrive opnemen word em nu niet, dus daarom hoppte ik dat er hier misschien een genie was die meteen zou weten wat er aan de hand is.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19-04 16:36
@Walles6464 welkom op Tweakers.

Ik heb je titel even aangepast, zodat het iets duidelijker en minder schreeuwerig is.

Verder zou je eens kunnen kijken bij de app instellingen van OneDrive hoeveel opslag / cache deze in gebruik neemt. Ik heb namelijk een vermoeden dat OneDrive de bestanden eerst cached, voordat hij deze begint te uploaden (of tegelijkertijd dat doet). Hierdoor maakt hij dus een bestand aan wat even groot is als het bestand wat hij wilt uploaden.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True