Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop 500/600 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Lowroad
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 21:02
Wat ga je met je laptop doen?

de laptop gaat hoofdzakelijk voor wat simpel officewerk en internetten gebruikt worden. Echter, de kinderen zullen de laptop ook af en toe kapen voor een relatief simpel spelletje. We hebben het dan ook iets in de trant van Minecraft, Roblox of zoiets. Niet het meest veeleisend dus, maar dit moet hij wel aankunnen

Wat is je budget?
tussen de 500 en 600 euro, minder mag ook

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
nee deze zal thuis gebruikt worden, waarbij altijd/meestal aan de adapter. Accuduur is dus van ondergeschikt belang

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
nope

Nog wat aanvullende zaken; graag zou ik er een fatsoenlijke SSD in willen, min 256 Gig als het kan. Daarnaast lijkt mij 4 GB intern geheugen inmiddels wat weinig worden, dus 8GB is wellicht wel zo wenselijk.

Heb uiteraard wel wat vooronderzoek gedaan, en kwam eigenlijk op deze uit pricewatch: Lenovo IdeaPad 330-15IKB (81DE0148MH) maar aangezien dit model al uit zomer 2018 stamt vroeg ik mij af of hier inmiddels geen betere alternatieven voor te vinden zijn.

Alle reacties

• waseland
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 09:19

waseland

War... war never changes

Dit model ziet er uit als wat je zoekt: pricewatch: Acer Aspire 5 A515-41G-T531

Verder is het model wat jij linkte ook geschikt alleen wel 130,- duurder.

• Jean-henri
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 05-05-2021

Jean-henri

Henk de steen joins the fight

@Lowroad met Lenovo heb ik zelf hele slechte ervaringen dus daarom zou ik die niet nemen

laptop van waseland ziet eruit als een veel betere deal

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Deze HP kan ook interessant zijn omdat accuduur niet belangrijk voor je is.

• martyw
  • Nu online
Foutje, excuus

[ Voor 94% gewijzigd door martyw op 11-03-2019 17:19 ]

• Lowroad
Om eerlijk te zijn heb ik helemaal niet naar AMD gekeken, omdat ik in de veronderstelling was dat intel momenteel een stuk beter was.. Is dat niet meer zo?

Daarnaast hoor ik ook zelden wat goeds over Acer, maar dat kan ook wat outdated zijn.

Iig bedankt voor de tips, ga ze zeker even bekijken!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:51

psy

Zoek op tweakers bij Vraag & Aanbod naar een Lenovo Thinkpad, bv T470 of T480. Professionele laptops die slechts enkele maanden gebruikt zijn, en gewoon te krijgen voor zo'n 600, 700 euro. Terwijl ze nieuw minstens 1300 kosten ofzo. En dan heb je wel wat fatsoenlijks in plaats van zo'n consumenten model als een Acer.

Bv zoiets
V&A aangeboden: Lenovo ThinkPad T470
Garantie tot in 2021 dus geen risico.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• martyw
  • Nu online
Lowroad schreef op maandag 11 maart 2019 @ 17:38:
Om eerlijk te zijn heb ik helemaal niet naar AMD gekeken, omdat ik in de veronderstelling was dat intel momenteel een stuk beter was.. Is dat niet meer zo?

Daarnaast hoor ik ook zelden wat goeds over Acer, maar dat kan ook wat outdated zijn.

Iig bedankt voor de tips, ga ze zeker even bekijken!
Sinds medio 2017 de AMD Ryzen generatie op de markt is kan AMD weer aardig meekomen met Intel, en is qua prijs / prestatie verhouding zeker concurrerend. Kijk naar de Reviews tab in de Pricewatch link van mijn vorige post, daar staat een test van hardware info voor de laptop die ik daar linkte.

• Lowroad
aight toch maar eens naar AMD kijken dan... dan heb ik er ook een fatsoenlijke grafische kaart is, en da's nooit verkeerd. Vindt die HP er lang niet gek uitzien

tnx allen :)

• LievenD
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:41
AMD zou ik enkel nemen als het Ryzen is. Liever geen AMD Ax-xxxx, want die zijn een stuk trager.
Pagina: 1