Beste Tweakers,
Graag jullie hulp met het volgende, bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games spelen op een 144hz QHD monitor, met de mogelijkheid in de toekomst makkelijk te upgraden naar een betere single-GPU. Voor nu wil ik gebruik maken van die 2x1070 kaarten die ik al heb. ik Weet dat SLI vaak niet goed werkt, maar vind het niet erg wat te klooien en wellicht in sommige games een voordeel weten te halen. Voor de rest wat fotografie/video opslaan en zo nu dan basic editing
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb tot nu toe al niet het goedkoopste gekozen bij de lijst wat ik nog nodig heb, dus zou daar graag niet boven willen zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, zie lijst- ik heb een aantal componenten gekregen, of had die al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een system dat een simpele GPU upgrade in de toekomst aankan, en een CPU die mee kan komen voor minimaal 3 jaar en geen bottleneck gaat worden voor de GPU
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel voor de hogere clock per core performance, en Nvidia omdat ik de 2 kaarten al heb
Ga je overklokken?
Ik zou de CPU graag op 5GHZ willen hebben met acceptabele temperaturen
Wat verwacht je van ons?
Graag feedback geven op de onderdelen die er nog moeten komen- zijn ze voldoende, of wellicht overkill- en wellicht te adviseren om de CPU aankoop pas te maken wanneer de 3000 serie van AMD uitkomt
Graag jullie hulp met het volgende, bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games spelen op een 144hz QHD monitor, met de mogelijkheid in de toekomst makkelijk te upgraden naar een betere single-GPU. Voor nu wil ik gebruik maken van die 2x1070 kaarten die ik al heb. ik Weet dat SLI vaak niet goed werkt, maar vind het niet erg wat te klooien en wellicht in sommige games een voordeel weten te halen. Voor de rest wat fotografie/video opslaan en zo nu dan basic editing
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb tot nu toe al niet het goedkoopste gekozen bij de lijst wat ik nog nodig heb, dus zou daar graag niet boven willen zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, zie lijst- ik heb een aantal componenten gekregen, of had die al.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 2 | Palit GeForce GTX 1070 Super JetStream 8GB | € 482,- | € 964,- |
| 1 | NZXT H500i Zwart/Rood | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | AOC AG271QX Zwart, Rood | € 398,09 | € 398,09 |
| 1 | Corsair RM1000i | € 157,- | € 157,- |
| 1 | Samsung 970 EVO 500GB | € 119,99 | € 119,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.743,98 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een system dat een simpele GPU upgrade in de toekomst aankan, en een CPU die mee kan komen voor minimaal 3 jaar en geen bottleneck gaat worden voor de GPU
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-9700K Boxed | € 449,57 | € 449,57 |
| 1 | Gigabyte Z390 Aorus Pro WiFi | € 200,55 | € 200,55 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 60,99 | € 60,99 |
| 1 | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 146,20 | € 146,20 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 123,50 | € 123,50 |
| 1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 83,37 | € 83,37 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.064,18 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel voor de hogere clock per core performance, en Nvidia omdat ik de 2 kaarten al heb
Ga je overklokken?
Ik zou de CPU graag op 5GHZ willen hebben met acceptabele temperaturen
Wat verwacht je van ons?
Graag feedback geven op de onderdelen die er nog moeten komen- zijn ze voldoende, of wellicht overkill- en wellicht te adviseren om de CPU aankoop pas te maken wanneer de 3000 serie van AMD uitkomt