Op donderdag 26 juli 2001 20:31 schreef freekweb het volgende:
Gemini
Zet de rest er ook ff onder.
Ook al ben je anti Numark, Tis wel ff makkelijk voor zo'n iemand als je er een mening bij geeft.
Goedkope setjes van numark zijn idd ruk net zoals alle goedkope setjes die belt of direct drive zijn. Waarom? -> Om de doodeenvoudige reden dat die motors klote zijn die er in zitten en je een plaat moet gaan zitten pushen om um op gang te krijgen.
Neem daarom high torque want dan hebbie dat gezeik niet, Of het nou een vestax - technics - numark is maakt dan weinig meer uit. Het enige waar je dan nog verschil in hebt is in design. De rest is te verwaarlozen en wat je het fijnste vind is wat mij betreft dan persoonlijk.
Ow er zijn ook high torque draaitafels van Denon - Reloop - Soundlab e.d begin daar asjeblieft niet aan want daar krijg je spijt van. Motor gedeelte + Toonarm gedeelte is echt slecht bij die dingen.
Oh en vergeet ik het gewoon nog te zeggen de vestax van een maat van mij is kadoek. Ja idd hij is kapot hij doet gewoon helemaal niks meer. Waarschijnlijk zekering en hij brengt hem morgen weg. Doen ze trouwens niet echt moeilijk over bij zulke merken want dat noemen ze service en dat mis je nog wel is bij de kleinere merken.