Toon posts:

Husky fokker

Pagina: 1
Acties:
  • 766 views

Verwijderd

Topicstarter
Dag Tweakers

Ik ben opzoek naar een erkende husky fokker.
Liefst in België maar is geen must.

Ik kan ook Googlen maar wat ik wil bereiken zijn mensen die effectief een husky hebben gekocht bij deze fokker.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2019 12:50 ]

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:39
'erkende husky fokker belgie' als zoektrerm levert niks op?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 14:39
http://shkn.nl/de-siberian-husky/fokken/erkende-fokkers
Gevonden na de google link van @dehardstyler (voor als google voor jou een onbekend begrip is en je niet weet hoe het in gebruik genomen wordt. Omdat dat de aanname is die ik neem, gezien je hier je zoekopdracht inplempt in plaats van in google.)

[ Voor 77% gewijzigd door 7Sins op 11-03-2019 12:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
2dehands.be, echt een afrader om honden op te kopen.
Deze zoekterm toont inderdaad websites van mensen die huskys fokker. Daarom zijn ze nog niet te betrouwen.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:48:
[...]

2dehands.be echt een afrader om honden op te kopen.
Deze zoekterm toont inderdaad websites van mensen die huskys fokker. Daarom zijn ze nog niet te betrouwen.
2dehands is de 7de hyperlink in mijn gegeven zoekopdracht. Waarom begin je niet gewoon met de eerste, zoals ook @7Sins al aangaf? Ook link 3 en 4 lijken te zijn wat je zoekt.

Verwijderd

Topicstarter
dehardstyler schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:51:
[...]

2dehands is de 7de hyperlink in mijn gegeven zoekopdracht. Waarom begin je niet gewoon met de eerste, zoals ook @7Sins al aangaf? Ook link 3 en 4 lijken te zijn wat je zoekt.
Google basseerd zich op locatie etc. voor je zoek termen.
Bij mij staat 2dehands als eerste.

Verwijderd

Of je schrijft de rasvereniging aan......

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:31
Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:53:
[...]

Als je een link niet aanstaat, volg je die toch niet en ga je naar de volgende? Er zijn genoeg fokkers die wel prima aangeschreven staan (is er niet een Belgische variant van SHKN?).

Strava & Untappd - Do not combine!

• 7Sins
Alleen omdat de 1e google resultaat niet is wat je wenst, betekent niet dat de rest ook niet deugd. Kijk verder dan je neus lang is. Zeker als op de 1e pagina in grote letters een resultaat staat "Erkende fokkers" van een officiele syberian husky klub. Dan kan ik er vanuit gaan dat zij wel weten waar ze het over hebben. En enkel omdat die lager staat dan 2ehands.be in jouw geval, betekent niet dat die slechter is dan 2ehands.be

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:56

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:53:
Google baseerd zich vooral op alle data die ze van je hebben. Je eigen persoonlijke search bubble. Vandaar ook dat je daar nooit zinnige resultaten zult krijgen (alles is gebaseerd op wat je tot nu toe in je leven gedaan hebt, en als je iets zoekt is dat meestal omdat je iets ánders wilt gaan doen).

Probeer eens een zinnige search engine:
https://duckduckgo.com/?q=husky+fokker+belgie

• 7Sins
@Croga Heel veel zinniger oogt je duckduckgo niet gezien daar precies ook 2ehands.be en SHKN bijna bovenaan de zoekresultaat staat.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Of je stelt je vraag op een forum speciaal over honden ipv de general chat van een techwebsite.

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
7Sins schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:59:
@Croga Heel veel zinniger oogt je duckduckgo niet gezien daar precies ook 2ehands.be en SHKN bijna bovenaan de zoekresultaat staat.
Bij mij anders niet.

• Blinkiej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Jaaah, eindelijk mijn eerste klant. Ik als erkend huskyfokker zit hier al jaren op het technische sociale platform Tweakers te wachten op alle hondenliefhebbers die op zoek zijn naar een fokker voor husky's. Eindelijk na al die jaren mijn eerste geinteresseerde.
Ondertussen zit ik al met 74 husky's, omdat ik verwachtte dat iedereen op Tweakers ging zoeken naar een huskyfokker.. inschattingsfoutje!!

Verwijderd

Topicstarter
MadMarky schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:00:
Of je stelt je vraag op een forum speciaal over honden ipv de general chat van een techwebsite.
Misschien zou ik dat beter doen, ergens waar ze minder zuur zijn dan hier. ;)

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:43

g0tanks

Moderator CSA
Croga schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:58:
[...]

Vandaar ook dat je daar nooit zinnige resultaten zult krijgen (alles is gebaseerd op wat je tot nu toe in je leven gedaan hebt, en als je iets zoekt is dat meestal omdat je iets ánders wilt gaan doen).
Volgens mij is dit onzin. Hooguit dat je 1 of 2 pagina's verder moet klikken, maar het is echt niet zo dat relevante pagina's worden weggelaten. Dat ligt dan eerder aan de zoektermen die je zelf hebt ingevuld.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• 7Sins
Mooi. Als 2ehands.be in jouw geval daar niet als resultaat wordt weergegeven, dan kan je nu met die zoekmachine wel websites vinden van husky fokkers. Succes!

Edit:
Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:01:
[...]

Misschien zou ik dat beter doen, ergens waar ze minder zuur zijn dan hier. ;)
Misschien proberen we je gewoon op de voor de hand liggende weg te wijzen (die bij jou niet zo voor de hand liggend lijkt te ogen)

[ Voor 35% gewijzigd door 7Sins op 11-03-2019 13:03 ]

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:54:
Of je schrijft de rasvereniging aan......
Dat dus :)
Blinkiej schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:01:
Jaaah, eindelijk mijn eerste klant. Ik als erkend huskyfokker zit hier al jaren op het technische sociale platform Tweakers te wachten op alle hondenliefhebbers die op zoek zijn naar een fokker voor husky's. Eindelijk na al die jaren mijn eerste geinteresseerde.
Ondertussen zit ik al met 74 husky's, omdat ik verwachtte dat iedereen op Tweakers ging zoeken naar een huskyfokker.. inschattingsfoutje!!
_O-
Geef je korting :?

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:40
Croga schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:58:
[...]

Google baseerd zich vooral op alle data die ze van je hebben. Je eigen persoonlijke search bubble. Vandaar ook dat je daar nooit zinnige resultaten zult krijgen (alles is gebaseerd op wat je tot nu toe in je leven gedaan hebt, en als je iets zoekt is dat meestal omdat je iets ánders wilt gaan doen).

Probeer eens een zinnige search engine:
https://duckduckgo.com/?q=husky+fokker+belgie
Gelukkig voor jou is er ook een manier om op Google te zoeken, helemaal anoniem en zonder search bubble: startpage.com

Dan kan je dat inferieure DDG links laten liggen. :)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wellicht dat deze mensen je kunnen helpen:

https://www.kmsh.be/home/

Of specifieker:

https://www.kmsh.be/info-...05-e911-8160-e0071b6e3551

[ Voor 45% gewijzigd door Notna op 11-03-2019 13:06 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-11 09:54
Modbreak:We zijn hier geen 'u vraagt, wij draaien' forum. Wij verwachten wel enig inzet voordat men een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.