Tja, dit niet sublieme apparaat, overigens vorig jaar gewonnen op T.Net
weigert om 700 MB Cds te branden, hoe kan ik het hem laten doen?
maaruhm mensen ?
Verwijderd
Ik heb op de website van Philips (ja, ik heb er ook een) gelezen dat "overburning" niet wordt ondersteund.
Verwijderd
Ik heb ook zo'n ding en die heeft er geen problemen mee. Welk programma gebruik je? Misschien ligt het daaraan of aan de combinatie van de twee.
emmuh ik gebruik, zowel Adaptec Easy CD Creat0r ( 4.x.x )als Nero Burning Rom ( 5.0.3.8 ) , me firmware is 2.2, en het word wel ondersteund, aldus de techsheet in pdf formaat op de filps site...
ik heb er ook 1...
maar brand gewoon
firmware 2,1
er is versie 3,0 beschikbaar
gooi die er over heen
maar brand gewoon
firmware 2,1
er is versie 3,0 beschikbaar
gooi die er over heen
hmz ik zie hem nergens hoor die 3.0 ... ik heb de laatste flash utility gepakt en daar zat ie niet bij
(?)
(?)
kan je een beschrijving geven van hoe je daar komt , namelijk: "session timed out" krijg ikkuh
Verwijderd
Dit staat in FAQ op de Philips website:Op dinsdag 24 juli 2001 23:10 schreef itsgreen het volgende:
emmuh ik gebruik, zowel Adaptec Easy CD Creat0r ( 4.x.x )als Nero Burning Rom ( 5.0.3.8 ) , me firmware is 2.2, en het word wel ondersteund, aldus de techsheet in pdf formaat op de filps site...
"What about Overburning, will Philips drives support this?
Today there are no plans to support overburning, to garantee that the Philips drives will comply with the standardized Orange Book specifications."
Pagina: 1