Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:16
Mijn vraag
Wij zijn opzoek naar een goede camera voor een leuke prijs budget ligt op max 250 euro eventueel voor een echt betere camera 300

Waar ik de camera voor wil gebruiken:
Leuke fotos van goede kwaliteit voor de kleine die eraan komt wij willen bijzondere momenten goed vast kunnen leggen in een goede kwaliteit

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik twijfel tussen een compact camera en een goedkope DSLR ik heb het beeld dat een compact camera van dit budget niet veel betere fotos maakt dan onze Huawei P20 Pro en Samsung Galaxy S9 maar ik weet niet of dit helemaal waar is volgende modellen heb ik gevonden:

Compact camera:
- Canon SX620
- Sony HX60

Goedkope DSLR:
- Canon EOS 4000D

Wij hebben hiervoor een systeemcamera Sony Nex 3 NL gehad en waren hier super tevreden over maar deze was destijds duurder dan we nu als budget hebben voor een camera.

Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen

Thx!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:26
Is dit geen goede optie:
#ProductPrijsSubtotaal
1Panasonic Lumix DC-FZ82 Zwart€ 268,-€ 268,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 268,-

Reviews zijn goed, maar 19 euro over budget.

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardKim06
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 20:33
Voor dit budget zou ik persoonlijk niet voor een DSLR gaan omdat de kwaliteit van lenzen in deze prijsrange niet goed is als je dit vergelijkt met een compact camera.

Een goede lens voor een DSLR kost vaak al meer dan jouw hele budget.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:22

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Als je tevreden was over je Nex3 dan koop je nu toch gewoon een tweede hands A5000. Die zijn (inc lens) prima te verkrijgen voor jullie budget en kunnen nog goed mee.

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bobcom
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:11

bobcom

Dedicated dabbler

+1 Voor @sys64738 . Op marktplaats staan er zeker een stuk of 8 voor onder de €200,-, en ook de eigen vraag- en aanbodrubriek heeft wel e.e.a van je gading

Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes