Geen geluid bij een specifieke site via Google Chrome

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wannes0808
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-05-2022
Mijn vraag:
Als ik Yelo TV probeer te kijken via Google Chrome geeft dit geen geluid, andere sites hebben hier geen last van.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Google Chrome

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb mijn browser al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Wanneer ik deze site via een andere browser open, heb ik hier wel nog gewoon geluid. Het probleem is dus echt ook alleen maar op een specifieke site via Chrome. Ook de site dempen en het dempen vervolgens opheffen via de rechtermuisknop heb ik al geprobeerd en werkt niet.

Alvast bedankt

Beste antwoord (via wannes0808 op 12-03-2019 14:06)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:33

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Chrome verwijderen werkt niet, omdat je Chrome profiel met al je instellingen blijft bestaan. Kijk eens in de instellingen van Chrome en dan Site Instellingen. Daar staat mogelijk nog iets bij wat je ooit eens (wellicht per ongeluk) hebt ingesteld voor sites.

Je kan natuurlijk ook je Chrome profiel verwijderen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:33

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Chrome verwijderen werkt niet, omdat je Chrome profiel met al je instellingen blijft bestaan. Kijk eens in de instellingen van Chrome en dan Site Instellingen. Daar staat mogelijk nog iets bij wat je ooit eens (wellicht per ongeluk) hebt ingesteld voor sites.

Je kan natuurlijk ook je Chrome profiel verwijderen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wannes0808
Als ik bij "instellingen voor content" kijk en daar bij "geluid" is er geen reden te vinden waarom die site geen geluid geeft, alle sites hebben toestemming voor geluid af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker dat het geluid in de mediaspeler zelf niet gemute is? YeloTV in Chrome werkt hier gewoon zonder problemen.

Probeer ook eens in een incognito window zodat je opnieuw moet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wannes0808
Neen, want als ik andere sites probeer werkten deze zonder problemen.
Het probleem heb ik kunnen oplossen door mijn instellingen van Chrome opnieuw in te stellen.

Allemaal bedankt voor de hulp!