Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ealshorachi
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-04-2023
Beste Tweakeraars,

Ik wil graag een Zenbook UX433 aanschaffen, echter heb ik twee SKU's gevonden die dezelfde specs hebben. Ik heb geprobeerd via GoT(/HWI) en ook de Asus website te kijken naar de verschillen, echter zie ik helemaal geen verschil tussen de twee.
Het gaat om de volgende twee SKU's :
Asus Zenbook UX433FA-A5133T
Asus ZenBook UX433FA-A5047T

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is?:)

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:01
het verschil is de SKU?
je zegt het zelf al...
en sinds wanneer kan een product geen meerdere SKU's meer hebben..
een SKU is alleen een aanduiding voor voorraadbeheer.
bijvoorbeeld bol.com zal voor 2 verschillende leveranciers 2 verschillende sku's aanhouden.
Of bijvoorbeeld het ene sku is van de distributeur uit NL en de andere BE

[ Voor 44% gewijzigd door boyette op 11-03-2019 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ealshorachi
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-04-2023
Uiteraard bedoelde ik verschillen behalve de SKU nummer en ik ben me ervan bewust dat het kan gaan om verschillende leveranciers etc. Echter, waarom ik het vraag is doordat er een prijs verschil zit van 150e tussen de twee SKU's, maar ik kan geen verschil in specificaties vinden.

Nu zie ik dat ze het hebben aangepast naar 999e voor beide laptops en één SKU is opeens niet meer verkrijgbaar bij Coolblue. Ik vermoed dat het om een fout ging dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:54
Ik wil even inpikken op de vraag en wat extra info meegeven.

Na een zoektocht naar een laptop voor een student is de winnaar de UX433 geworden, met azerty-klavier (BE-aanduiding).

Het jammere is dat er, los van het kleur (blauw A50-reeks/zilver A51-reeks in SKU) blijkbaar twee versies van de UX433 (i5 variant) in omloop zijn :
- de 1,09 kg wegende uitvoering met mat IPS-scherm
- en de 1,19kg wegende met TN scherm.

Maar er wordt hierover geen onderscheid gemaakt in de SKU.
De zilveren versie gebruikt bvb. dezelfde type aanduiding UX433FA-A5133T voor zowel het IPS als het TN-scherm.

Best wel verwarrend, en enkel na te gaan op basis van het gewicht in de specificatielijst.
Dus, als er ergens een UX433 in aanbieding staat, check het gewicht om te weten welk scherm er in steekt.
bvb : bij bol.com, de UX433FA-A5133T-BE aan 749 euro, maar met TN-scherm, ipv 849 euro (IPS-scherm).
De EAN code is identiek, nl. 4718017182560, zowel op de Tweakers pricewatch als bij bol.com, maar de specificaties zijn toch verschillend.

https://tweakers.net/pric...-be-(belgisch-model).html

[ Voor 7% gewijzigd door lukadad op 10-08-2019 19:37 . Reden: EAN code bijgevoegd ]

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad