Beste tweakers,
Graag jullie advies betreft aankoop van een nieuwe TV.
Een luxeprobleem, aangezien m'n huidig toestel nog prima werkt.
Hetgeen ik nu in visier heb:
LG 55C8 voor € 1289
of
LG 65C8 voor €2049
Ik zit op een dikke 3m van m'n TV verwijderd, dus 65" is nog doenbaar.
Voor het prijsverschil van die 25cm aan beeld, zou ik de LG SK10Y soundbar erbij kunnen doen (€589).
Ik heb nu een LG 55LW5600 (55" LCD), aangekocht in augustus 2011.
Altijd tevreden van geweest. Maar de laatste tijd steekt OLED m'n ogen uit, plus de prijzen worden ook interessanter (=> excuus tot aankoop).
Ik heb m'n oude Logitech Z-680 5.1 PC speakers hierop verbonden via optische aansluiting en dat heeft altijd goed gewerkt.
Wat zouden jullie doen?
De LG 55" kopen of de 65"met behoud van de oude Z-680 surround.
Of ineens soundbar aanschaffen?
De LG soundbar ondersteunt geen DTS-X, maar verder geen opmerkingen. Reviews best lovend.
Bedankt!
Graag jullie advies betreft aankoop van een nieuwe TV.
Een luxeprobleem, aangezien m'n huidig toestel nog prima werkt.
Hetgeen ik nu in visier heb:
LG 55C8 voor € 1289
of
LG 65C8 voor €2049
Ik zit op een dikke 3m van m'n TV verwijderd, dus 65" is nog doenbaar.
Voor het prijsverschil van die 25cm aan beeld, zou ik de LG SK10Y soundbar erbij kunnen doen (€589).
Ik heb nu een LG 55LW5600 (55" LCD), aangekocht in augustus 2011.
Altijd tevreden van geweest. Maar de laatste tijd steekt OLED m'n ogen uit, plus de prijzen worden ook interessanter (=> excuus tot aankoop).
Ik heb m'n oude Logitech Z-680 5.1 PC speakers hierop verbonden via optische aansluiting en dat heeft altijd goed gewerkt.
Wat zouden jullie doen?
De LG 55" kopen of de 65"met behoud van de oude Z-680 surround.
Of ineens soundbar aanschaffen?
De LG soundbar ondersteunt geen DTS-X, maar verder geen opmerkingen. Reviews best lovend.
Bedankt!
[ Voor 86% gewijzigd door yagami op 10-03-2019 17:51 . Reden: Blanco post gedaan :(, ff aanvullen. ]