Nieuw laptop beeldscherm nodig

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• linp
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:39
Betreft Asus Zenbook Flip UX360C
er zitten een aantal flinke barsten in het scherm dus ik wil het vernieuwen.
Ik wil een NL shop voor het geval er iets niet goed werkt.
Ik vind eigenlijk maar een paar bedrijven die lossen schermen aanbieden, maar mijn model wordt niet geleverd.
tot nu toe vind ik 1 bedrijf wat dit scherm levert, maar als ik naar de specificaties kijk, en die dan vergelijk met een andere aanbieder ( die het scherm niet kan leveren ) dan zie ik enkele verschillen:
Type connector 40-pin bij de ene en30 pin bij de ander.
ook de diverse nummers zijn verschillend, ik vind het allemaal nogal verwarrend.
Misschien is er iemand thuis in deze materie en kan wat verduidelijken?

Alle reacties

• Cooni
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-01 08:34
Ik denk dat je best jouw laptop openschroeft en aan de slag gaat met de info (fabrikant, modelnummer, etc.) die je op het huidige scherm terugvindt. Toen mijn scherm stuk was, leverde een zoektocht op internet enkel merkloze vervangschermen op voor om en bij de €100. Het scherm dat in mijn laptop zat was van Samsung en heb ik uiteindelijk vervangen door exact hetzelfde exemplaar dat ik op eBay gekocht had voor amper €26.

• linp
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:39
Ben inderdaad nu ook aan het kijken op ebay.
Omdat ik het scherm nooit als aanraakscherm gebruik denk dat ik waarschijnlijk de volgende ga bestellen.

Ik heb wel een origineel part nummer dat ik van Asus kreeg maar ik denk inderdaad dat het zekerder is om de laptop even open te maken om te kijken of dit klopt.