Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Ell007
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 06-04 16:12
Helpppp
2 vragen ;

1)Mijn iphone 7 is vorige week gestolen.
Ik had “zoek mijn iphone “ aanstaan. Maar ik heb eerst alle wachtwoorden veranderd nadat deze telefoon gestolen was en toen zoek mijn iphone aangezet. (Om te wissen als het op internet aangaat)
Maar nu hoor ik dat mijn iphone niet gewist kan worden omdat ik eerst mijn iCloud wachtwoord heb veranderd.
Is dat zo?

2) kan mijn imeicode op een andere manier geblokkeerd worden , of sms bom krijgen?

Alle reacties

• Tens
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:46
Ell007 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:38:

Maar nu hoor ik dat mijn iphone niet gewist kan worden omdat ik eerst mijn iCloud wachtwoord heb veranderd.
Is dat zo?
ik zie oorzaak en gevolg even niet, wie zegt dat, of waar staat dat?

• Ell007
Een kennis zei, nadat mijn telefoon gestolen was en ik meteen op andere mobiel het wachtwoord had veranderd op iCloud dat dan op mijn gestolen telefoon geen connectie meer is met iCloud omdat die wachtwoord niet meer klopt.

• Ell007
O, ik zie dat bij mijn eerste bericht de eerste zinnen weg zijn.
Bericht was;
Ik heb 2 vragen.
Mijn iphone 7 is vorige week gestolen, en toen ik dat ontdekte heb ik op een andere iphone meteen mijn iCloud wachtwoord veranderd en de gestolen telefoon “op wissen” gezet als deze op internet komt.
Toen zei een kennis dat ik eerst iphone wissen had moeten doen en daarna pas wachtwoord had moeten veranderen.
En de 2e vraag was, kan er naar mijn imeicode een smsbommen gedaan worden met ; deze telefoon is gestolen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
1) Volgens mij blijft find my iphone gewoon werken, maar sowieso blijft de activation lock werken. Je telefoon is toch gelockt met code hoop ik?

2) Nee.

WhatsappHack wijzigde deze reactie 10-03-2019 14:30 (18%)

• Ell007
Ja was gelockt

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 16:52
Met Zoek mijn iPhone aan en een Lock op het toestel hebben ze er in zijn geheel in ieder geval niets aan en zou hij alleen interessant zijn voor sommige onderdelen. Dus behalve dat het natuurlijk super ruk is dat hij weg is hoef je jezelf daar geen zorgen over te maken. Althans als je niet 4x0, 1234 of een dergelijk simpele pincode had ingesteld natuurlijk.

Find my iPhone zou verder gewoon nog moeten werken, ook als je het wachtwoord aanpast op een ander apparaat.

Je kunt hiervoor het beste even inloggen op de iCloud website en Zoek iPhone raadplegen.
ALS de iPhone nog aanstaat en verbinding heeft met het internet zie je zo waar hij is. Je kunt ook de Verloren modus activeren of de iPhone wissen zonder dat deze connectie heeft met internet, mocht die verbinding dan terug komen gebeurd dat alsnog.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True