Ik ben van plan om binnenkort een Macbook aan te schaffen als ik aan mijn opleiding begin. Ik twijfel alleen tussen een Macbook Air of een Macbook Pro. Voor school hoef ik eigenlijk alleen maar verslagen erop te kunnen maken, dus is een Macbook Air in feite al meer dan genoeg. In mijn vrije tijd zou ik het wel leuk vinden om wat films te kijken of De Sims 4 te spelen, ook geen zware grafische game.
Nu wil ik wel zeker een vingerafdruksensor in de laptop hebben, dit lijkt mij erg makkelijk. De touchbar is wel erg overbodig voor mij denk ik. Nu is het wel de bedoeling dat de laptop zeker voor de komende 4 jaar en hopelijk nog langer niet verouderd voor dagelijks gebruik. Ik ben er wel over uit dat ik 256gb opslag wil en 8gb werkgeheugen.
Het probleem is dat ik overal lees dat de pro voor het geld beter is dan de Air. Heeft iemand hier een tip wat de beste keuze is of zelf deze keuze ook gemaakt?
Macbook pro 2018 touchbar -1800 euro
Macbook air 2018 - 1450 euro
Alvast bedankt!
Nu wil ik wel zeker een vingerafdruksensor in de laptop hebben, dit lijkt mij erg makkelijk. De touchbar is wel erg overbodig voor mij denk ik. Nu is het wel de bedoeling dat de laptop zeker voor de komende 4 jaar en hopelijk nog langer niet verouderd voor dagelijks gebruik. Ik ben er wel over uit dat ik 256gb opslag wil en 8gb werkgeheugen.
Het probleem is dat ik overal lees dat de pro voor het geld beter is dan de Air. Heeft iemand hier een tip wat de beste keuze is of zelf deze keuze ook gemaakt?
Macbook pro 2018 touchbar -1800 euro
Macbook air 2018 - 1450 euro
Alvast bedankt!