ik zoek een laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een laptop met bluetooth en touchscreen en mijn budget is rond de 500 euro het scherm hoeft niet heel groot te zijn ik wil hem gebruiken om te studeren en andere dingen
ik wil geen Chromebook

heel erg bedankt alvast d:)b

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:56
Blind wat roepen heeft weinig zin..........
Hier staan ze allemaal:
categorie: Laptops

beetje spelen met filters, als je dan nog twijfelt tussen een paar kunnen we je verder helpen

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankyfn126
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-09 14:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
pricewatch: HP 15-da0636nd

Met deze mate van beperkte informatie, lijkt deze laptop de beste keus. Maar het is nu werkelijk niet duidelijk wat 'schoolwerk' inhoudt. Als je CAD-tekeningen wilt maken (dat zou kunnen, als je een opleiding tot bouwkundige doet), kan ik je vertellen dat je daar niet vrolijk van wordt als je een i3 gebruikt. Volgens BCC heeft deze ruim 13 uur accuduur en volgens bol.com heeft deze laptop ook een IPS-scherm. Enige nadeel is de kleine SSD. Maar die kan waarschijnlijk nog wel vervangen worden als dat nodig is. Ook heb je nog een HDD voor opslag.

pluspunten:
Een i3 is voldoende voor basisgebruik
FULL HD IPS scherm. (meer ruimte dan HD-ready en ook nog eens goede kijkhoeken)
SSD (zorgt er voor dat de laptop snel opstart en reageert)
ruim 13 uur accuduur

Nadelen:
Kleine SSD (dus niet alle programma's passen op SSD, waardoor je de trage harde schijf moet gebruiken.
SSD voor snel opstarten

[ Voor 14% gewijzigd door hoi1234 op 11-03-2019 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyfn126
Deze heeft geen touchscreen

pricewatch: HP Pavilion x360 14-dd0510nd

Heeft ook een i3. Wel minder RAM en geen extra harde schijf. Maar wel touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
frankyfn126 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:48:
[...]

Deze heeft geen touchscreen

pricewatch: HP Pavilion x360 14-dd0510nd

Heeft ook een i3. Wel minder RAM en geen extra harde schijf. Maar wel touch
En een verschrikkelijk (HD-ready) resolutie. Komt er nog bij dat je altijd vingerafdrukken op je scherm hebt en 4GB RAM een 128GB opslag gewoon niet toekomstbestendig is. De processor zal wel iets sneller zijn, omdat deze één generatie nieuwer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyfn126
hoi1234 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:08:
[...]

En een verschrikkelijk (HD-ready) resolutie. Komt er nog bij dat je altijd vingerafdrukken op je scherm hebt en 4GB RAM een 128GB opslag gewoon niet toekomstbestendig is. De processor zal wel iets sneller zijn, omdat deze één generatie nieuwer is.
Zelf zou ik ook nooit touch kopen:P
Maar gezien de (geringe) info leek mij dit de beste processor voor 500 e met touchscreen (zoals TS vraagt)
Verder zag ik dat <500 e 4 gb RAM het max lijkt wat je kunt krijgen. (in de pricewatch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Oh, had er overheen gelezen dat er per se touch op moet zitten. Een 128GB iPad is in dat geval ook een goede kandidaat.

pricewatch: Apple iPad Wi-Fi 128GB (2018) Zilver
Pagina: 1