Slotje op mijn post over ICQ?

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-10 21:18
Het probleem is ik zit op een groot netwerk dat beveiligt is en ik wil graag icq draaien, maar dat gaat dus niet. Voor zover ik het weet. Heeft iemand er suggesties over?

Ja ik weet het , heb het net ook al gevraagt, maar er werd gelijk een slotje opgezet. Moet al een antwoord op geweest zijn. Nou, ik kan het gewoon niet vinden.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Ach, slotje boeit nix, gebeurt spontaan, is een of andere topix-bug..

gewoon een nieuw topic openen, maakt allemaal geen fuck uit..

En reply-en doe je niet op een board,dat knopje heet NEW TOPIC

|:(

Damnit, get a life...

[topic=191184]
[topic=191151]
[topic=191175]
[topic=183229]

• QSYS
die 2001a was voor thuis maar die andere zijn voor het werk. Heb ondertussen wel kiwibox, maar daar werkt icq niet goed mee, krijg wel berichtjes, maar ik kan geen antwoorden geven. Dus vandaar die de vraag of iemand nog een alternatief heeft voor icq maar dat het wel werkt met icq en dat ik ook langs de beveiliging kom.

• DJSmiley
uh. bedrijfsnetwerk met bepaalde poorten open??

Thuis (als je kabel/adsl hebt) een socks proxy op een poort laten draaien die geaccepteerd wordt, en zo via je thuisproxy icq-en

probleem opgelost :)

Van mijn part trap je je proxy op prt 80, die zal na alle waarschijnlijkheid wel geaccepteerd worden.. moet je alleen zelf geen www server draaien..

en ff je proxy met users late werken, anders kan iedereen fijn je proxy gebruiken...

Als je op je werk via een proxy werkt, dan weet ik t ff niet, krijg je proxy achter proxy.. dunno of dat goed wil

• QSYS
ik kan hier dus ook geen register wijzigingen doen. Dus ook geen icq installeren. Maar ik denk toch dat er wel iets webbased moet zijn.

• DJSmiley
http://www.icq.com/icqwebbie/index.html

ICQ via java applet..
nix installen/registry zooi

• QSYS
Die werkt helaas ook niet

• QSYS
Die werkt trouwens ook niet, had ff niet goed gelezen waar ik hem kan vinden. Maar hij werkt in ieder geval niet. MSN werkt hier, IM werkt hier, behalve icq

Verwijderd

probeer een alternatieve chatproggies als Miranda en dergelijk. Doe een search hier en je vind er zat.

• QSYS
Maar iedereen heb ik via icq.

Verwijderd

Als je een proxy hebt op je werk die normaal http verkeer doorlaat, dat zal dus haast wel :) , kun je hier een progamma downloaden (helaas niet freeware) en daarmee kun je op je localhost een socks (4 of 5) proxy maken.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[forum=19] >> [forum=15]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 24 juli 2001 22:53 schreef Negotiator het volgende:
[forum=19] >> [forum=15]
Waarom moet dit in LA? :?

edit:

Ik heb inmiddels begrepen waarom de topic hier beland is, dus let vooral niet op mij ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 22:49 schreef onkruid71 het volgende:
Maar iedereen heb ik via icq.
:) jij bent grappig... denk je echt dat ik je die andere chatproggies aanbeveel als deze niet met icq overweg zouden kunnen???

• QSYS
tja je weet maar nooit welke voorkeuren iedereen heeft

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 20:07 schreef onkruid71 het volgende:
tja je weet maar nooit welke voorkeuren iedereen heeft
En je leest niet goed, wat hij bedoelt: met de programma's die hij je aanraad te gebruiken kun je van het ICQ netwerk gebruik maken, dan kun je dus ook al die contacten die ICQ gebruiken bereiken.

Maar het lijkt me niet de bedoeling dat we een in NT gesloten draad in LA gaan voortzetten...

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Nee, inderdaad... dit gaat wel erg ver richting NT/SA. Open daar maar een draadje

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.