15 april a.s. teken ik de leveringsakte van mijn woning en ontvang ik eindelijk de sleutel. Op dit moment druk bezig met het uitzoeken van een vloer, keuken enz. maar ook aan het nadenken over de raambekleding.
Ik ben echt (overdreven
) gevoelig voor daglicht in de slaapkamer dus wil de kamer volledig verduisteren. Er zijn veel systemen op de markt maar ben er nog niet helemaal uit welke het meest geschikt is. Ik mag in ieder geval niet in het plafond boren, dus een rails voor verduisterende gordijnen gaat al niet. Daarnaast zit de verwarming ook een beetje in de weg. Het zijn balkondeuren die naar binnen opengaan.
Ik zat te denken aan Luxaflex Duette verduisterend. Maar ik weet niet of die echt volledig het licht buiten houden.
In mijn huidige zolderwoning heb ik alleen maar dakramen met VELUX zonwering, dat is echt ideaal. Daar komt geen licht doorheen. Bestaat zo'n systeem ook voor rechte samen?
Iemand goede tips hoe dit aan te pakken en/of ervaring met Luxeflex Duette? (dicht timmeren is geen optie
)
Ik ben echt (overdreven

Ik zat te denken aan Luxaflex Duette verduisterend. Maar ik weet niet of die echt volledig het licht buiten houden.
In mijn huidige zolderwoning heb ik alleen maar dakramen met VELUX zonwering, dat is echt ideaal. Daar komt geen licht doorheen. Bestaat zo'n systeem ook voor rechte samen?
Iemand goede tips hoe dit aan te pakken en/of ervaring met Luxeflex Duette? (dicht timmeren is geen optie