Geen mail meer van nieuwe albums/singels van spotify.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S en A DW
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-10 16:44
Ik heb al jaren de functie om op zaterdag mail te ontvangen voor nieuwe albums/singels van de artiesten die ik volg. Maar sinds een paar maanden werkt het niet goed meer. Zo zag ik toevallig via metacritic dat dido de 8ste een nieuw album uitbracht. En dit staat ook op spotify maar ik heb geen mail ontvangen zaterdag.
kwa instellingen heb ik nooit iets veranded. Voor de zekerheid heb ik nog even gekeken en ja hoor nieuwe muziek staat nog gewoon aangevinkt bij mail.

Zijn er meer gasten die dit probleem hebben? Is er iets veranderd in 2019 waardoor dit gebeurd. Ik vind het maar iritant nu moet ik weer zelf gaan zoeken of er nieuwe albums uitkomen van de artiesten die ik volg. Tuurlijk metacritic doet dit al voor 95% maar die andere 5% die ik via spotify kreeg valt nu zonder reden weg.

Beste antwoord (via S en A DW op 11-03-2019 16:26)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik gebruik die functie zelf niet maar komen de mails toevallig bij je in een spam folder terecht misschien? Wat je kunt doen is even contact zoeken met Spotify en het punt aankaarten. Daar schiet je denk ik meer mee op dat een topic te openen op een forum in dit soort gevallen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik gebruik die functie zelf niet maar komen de mails toevallig bij je in een spam folder terecht misschien? Wat je kunt doen is even contact zoeken met Spotify en het punt aankaarten. Daar schiet je denk ik meer mee op dat een topic te openen op een forum in dit soort gevallen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Hmmm, enkel een #MeToo reactie: nu ik de TS zo lees herken ik het wel: vroeger (tot enkele maanden geleden) inderdaad regelmatig een mail over nieuwe releases van artiesten die ik volg. Nu moet ik denk ik de 'Release Radar' playlist maar in de gaten blijven houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S en A DW
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-10 16:44
Heb een mail gestuurd naar spottify en ze geven dit dus ook als een van de manieren aan. Triest veel de omslagtig. Ik let wel op de metacritic.