.
[ Voor 117% gewijzigd door tweakmember op 17-04-2019 10:17 ]
[ Voor 117% gewijzigd door tweakmember op 17-04-2019 10:17 ]
Elektronische apparatuur moet zelfs daarop getest en gekeurd worden dus dat kun je meten.tweakmember schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:21:
Hallo
ik vroeg me af, bestaan er apparatuur waarmee je kan scannen of andere apparatuur draadloze signalen afgeeft?
Veel elektronisch apparatuur geeft signalen af zoals wifi, bluetooth, gps, etc.
Bestaat er zoiets als soort van scanner die kan meten welke signalen het apparaat afgeeft?
(mocht deze vraag niet in het goede sectie zijn geplaatst, voel je vrij om het wel naar de goede sectie te plaatsen)
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
hm, je kunt uit de specs van wifi, bluetooth etc exact halen welke signalen de apparaten afgeven. Gaat het om frequenties, signaalsterkte of wat anders?tweakmember schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:21:
Hallo
ik vroeg me af, bestaan er apparatuur waarmee je kan scannen of andere apparatuur draadloze signalen afgeeft?
Veel elektronisch apparatuur geeft signalen af zoals wifi, bluetooth, gps, etc.
Bestaat er zoiets als soort van handscanner (ik noem maar wat) die kan meten welke signalen het apparaat afgeeft?
(mocht deze vraag niet in het goede sectie zijn geplaatst, voel je vrij om het wel naar de goede sectie te plaatsen)
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
[ Voor 8% gewijzigd door Bart2005 op 10-03-2019 12:29 ]
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
[ Voor 3% gewijzigd door dion_b op 10-03-2019 13:05 ]
Oslik blyat! Oslik!
[ Voor 101% gewijzigd door tweakmember op 17-04-2019 10:17 ]
Oslik blyat! Oslik!
GPS is een volledig passief systeem en zendt niets uit. Het enige wat het doet is signalen van satellieten ontvangen en verwerken.tweakmember schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:14:
[...]
Het probleem is dat ik laatste tijd mijn "smart" apperatuur niet echt meer vertrouw als ik iets deactiveer.
[…]
Hetzelfde met gps.
Als een smartphone in airplane mode staat, en men denkt dat alle signalen worden uitgeschakeld dit dus niet blijft te zijn.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq