Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Schoppy
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik heb gister mijn htpc opnieuw geïnstalleerd, nu heb ik hem aan de tv gehangen en krijg ik een soort golven door mn scherm van groene pixels. Hier voor is dit nog nooit gebeurt. Hoe kom ik hier weer vanaf :(

Ik heb een Intel Nuc
I5 5250U
Intel HD Graphics 6000
8gb ram
Win 10

De tv is een LG55SJ850V

Ik ben al bezig geweest met de resolutie en de vernieuwings frequentie, als jullie nog ideeën hebben of als ik iets soort gelijks moet proberen hoor ik het graag :)

Beste antwoord (via Michael Knight op 14-03-2019 08:51)

• Schoppy
Bedankt voor de snelle reactie, ik ben er toevallig net achter gekomen dat ik de frequentie op de htpc op 60hz moest zetten, standaard is dit 30.. dit veranderd elke keer terug naar de standaard waarde van 30hz als je de resolutie aanpast. Dit wist ik dus niet. :+

Alle reacties

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoe heb je hem aan de TV 'gehangen'? Kan die TV dat gewicht wel aan? ( :+ O-))
Is de kabel nog wel ok? Zijn de connectors schoon?

Kun je een screenshot maken van de ruis of is dit alleen te zien op een foto? (Dit moet je testen). En dan graag hier posten. ;)

Ik stel veel wedervragen maar ik verwacht dat je ze allemaal beantwoordt want ik stel ze niet voor niks *O*

[ Voor 17% gewijzigd door Room42 op 10-03-2019 11:19 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • Beste antwoord

• Schoppy
Bedankt voor de snelle reactie, ik ben er toevallig net achter gekomen dat ik de frequentie op de htpc op 60hz moest zetten, standaard is dit 30.. dit veranderd elke keer terug naar de standaard waarde van 30hz als je de resolutie aanpast. Dit wist ik dus niet. :+

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Helemaal goed :) Dan mag je jezelf als beste antwoord markeren :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron