Ik heb pasgeleden een Coolerdrive gekocht, en daar heb ik de fan van vervangen omdat dat ding echt een TERINGHERRIE!!!! naakte, hij kwam nl boven mn proc fan en voeding uit. Maar nu zit in de aluminium heatsink van de coolerdrive zo'n thermalpad. Het lijkt me dat er dan een beschermplakkertje opzit, maar als ik met mn nagel probeer dat plakkertje eraf te trekken, trek ik steeds de hele pad mee
. Zit er dan geen plakker op?
nope zit geen plakkertje op
ohw ja, na een tijdje moet je ff voor de gein je hd weer es weghalen
dan zie je dat die thermal pad iets vettigs ofzo afgeeft aan je HD
bij mij wel iig
en die fan, tja die kan je gewoon uitschakelen, dan is ie ook al een stuk beter gekoeld dan een HD zonder cooling
ohw ja, na een tijdje moet je ff voor de gein je hd weer es weghalen
dan zie je dat die thermal pad iets vettigs ofzo afgeeft aan je HD
bij mij wel iig
en die fan, tja die kan je gewoon uitschakelen, dan is ie ook al een stuk beter gekoeld dan een HD zonder cooling
ow maar zo met sunon fannetje bevalt ie ook goed, ding hoor je echt niet, ook niet op 12V. Maar bedankt voor de reacties
Zit er niet een goedje op zoiets als koelpasta. (bedoel je dat?)
Zoals voor tussen proc en koeler.
Zoals voor tussen proc en koeler.
Ik heb drie van die dingen in m'n kast zitten, en daar zat ook een thermal pad bij... Met een stukkie folie aan elke kant, dus ik zou nog eens even goed kijken of dat er niet ook bij jouw pad opzit.
Verwijderd
kheb 1 zo'n ding maar zat geen folie op die kauwgomOp woensdag 25 juli 2001 02:23 schreef Kaj. het volgende:
Ik heb drie van die dingen in m'n kast zitten, en daar zat ook een thermal pad bij... Met een stukkie folie aan elke kant, dus ik zou nog eens even goed kijken of dat er niet ook bij jouw pad opzit.
kaj, wordt je btw niet gek van het geluid van je pc ? (aangezien je er 3 hebt en dat zijn vast niet de enige fans in de kast
ik vind deze ene al flink wat herrie maken.
Verwijderd
Goede stereo / computer luidspekersOp woensdag 25 juli 2001 02:50 schreef kRiTz_C het volgende:
kaj, wordt je btw niet gek van het geluid van je pc ? (aangezien je er 3 hebt en dat zijn vast niet de enige fans in de kast
Het maakt idd aardig wat lawaai ja.. Gelukkig staat mijn kast op de grond; dat helpt al wat, en als ik een keer zin heb schakel ik ze op de reserve-schakelaar die in het front van mijn kast zit.Op woensdag 25 juli 2001 02:50 schreef kRiTz_C het volgende:
[..]
kheb 1 zo'n ding maar zat geen folie op die kauwgom![]()
ik vind deze ene al flink wat herrie maken.
Het koelblok heeft namelijk al genoeg koelende werking om bij kamertemperatuur de schijf het hoofd koel te laten houden. Op warme dagen kan ik dan gewoon de fans aanzetten als het zaakje te heet wordt.
Pagina: 1